Ok, er zit hier zoveel kennis over van alles en nog wat... dus hier vast ook over. Wie o wie heeft er een echt mooie, niet van echt te onderdscheiden, kunstkerstboom, waar is ie van en wat kost ie? Als je een foto hebt, nog beter Ik overweeg om er misschien eentje aan te schaffen. Moet wel echt een grote zijn (tussen de 2 en 2,5 meter) en een aardig formaat hebben en er ook heel echt uitzien. Iemand een gouden tip?
Wij hebben een triumph kerstboom. Inmiddels al een jaar of 15 denk ik dus de kwaliteit zal nu nog beter zijn verwacht ik. Gekocht bij de Intratuin. Die van ons is geloof ik rond de 1.80 maar als je nog groter gaat ook even letten op hoe breed de onderkant is
Bij intratuin en cranenbroek hadden ze afgelopen jaren mooie. Wel ook zodanig mooi dat dat ook buiten mijn budget viel. Hier dik tevreden met een basic van de intratuin.Heb ook niet alle takken er in hangen overigens want hij staat hier in de hoek.
Ik zou even bij een tuincentrum langs gaan. Hier bij de Intratuin hebben ze heel mooie kunstbomen staan, in alle soorten en maten.
Goeie, maar ik dacht ik hoor het graag van iemand die er eentje heeft. Ik vind een echte kerstboom eigenlijk het fijnste en mooiste en lekkerste ruiken, maar ze zijn megaduur en eigenlijk is het ook niet heel duurzaam...
Geen idee of hij er echt uitziet als je het vergelijkt me een echte boom, maar wij vinden hem mooi genoeg. Geloof dat ie van Everlands is, in ieder geval van de Intratuin. We hebben er in de winkel een uitgezocht en die na kerst online besteld.
https://www.bol.com/nl/p/triumph-tree-forest-frosted-kunstkerstboom-h215-x-o140-cm-groen/9200000019515505?referrer=socialshare_pdp_androidapp Wij hebben vorig jaar deze gekocht en die vinden wij echt heel mooi. Ik geloof die van 2.15. We hebben hem overigens wel in een tuincentrum gekocht toen, zodat we hem wel konden zien hoe het eruit zag (en voor een prijs die lager was dan online).
Deze vindt ik er mooi uit zien. Wij hebben altijd een echte. In vind kunstbomen altijd zo recht. Deze heeft dat niet.
Volgens mij hebben wij deze. Was rond de 400 euro vorig jaar. Hij lijkt heel echt (helemaal als je de voet verbergt haha). Bekijk bijlage 759458 Bekijk bijlage 759459
Wij hebben een black box Bolton. Zijn we heel blij mee. Makkelijk op te zetten en makkelijk op te bergen. Door hoe je ‘m opzet, kun je de takken ook wel echt een beetje een natuurlijke buiging geven. En qua prijs vond ik ‘m acceptabel (zeker niet goedkoop, maar ook niet de hoofdprijs). Wij vonden deze zelf het mooist ogen bij de intratuin. De intratuin heeft overigens gewoon echt goede merken staan en het is ook wat je zelf mooi vindt, dus sluit me wel aan bij de eerdere opmerking dat daar kijken nuttig is.
Ga echt even kijken bij de intratuin. Wij hebben vorig jaar een boom gekocht en kwamen ter plekke op een andere uit dan we eerst online dachten mooi te vinden. De eerste keuze online vonden we niet fijn voelen, echt plastic-achtig. De tweede keuze had veel afstand tussen de takken. Ook niet mooi. We hebben er uiteindelijk een gekocht met kleurverschil in de takken. En tip 2: denk niet te groot. In de winkel lijken de bomen kleiner. We hadden de hoogte van onze woonkamer opgemeten en met piek past onze boom nét. Maar we hadden toch wel onderschat hoe groot 1 meter doorsnede is
Echt gaan kijken. Wij hadden online gekeken en zijn met totaal iets anders thuis gekomen. Was er een heel echt, maar die takken waren heel compact waardoor je weinig kerstballen kwijt kon. Eentje die heel mooi leek online, maar in het echt vies tegen viel. En toen we daar aan het vergelijken waren was de conclusie "deze is veel goedkoper en net zo mooi".
Ben het trouwens ook eens met gaan kijken. Wij hadden een op het oog en toen in de winkel toch een andere gekozen.
Haha ja dat ook, die van ons 1.50 m doorsnede en dat is véél groter dan ik dacht. Knip er gewoon wat af dit jaar denk ik.
Ja die doorsnede is wel een ding. Bij onze boom is die ook echt flink, maar gelukkig kan dat in onze kamer wel. Maar er zijn slankere en bredere modellen, dus daar kan je ook nog op letten.