hoi Ik heb een vraagje: was altijd regelmatig met 28 dagen, sinds ik gestopt ben met nuvaring de volgende cylcussen: 27-25-21-29-34 Laatste ongi was 7 november. Als ik uitga van het gemiddelde, 28 dagen cyclus zou ik nu bijna ongesteld moeten worden. Als ik uitga van de laatste maand, 34 zou ik mijn innesteling in het weekend gehad moeten hebben. Heb in het weekend wel wat licht bruin/roze afscheiding gehad.Enkel bij het afvegen. Echter het zet niet door. verder geen symptonen als die er al zouden kunnen zijn. Ga uit dat de rode duivels zullen komen, maar twijfel omdat ik zo 'n wisselende cyclus heb. Graag jullie advies... Of wie herkent dit... Margot
Om teleurstellingen te voorkomen, kun je het best uit gaan van de langste cyclus. Heb je enig idee wanneer je je eisprong hebt gehad, bijvoorbeeld omdat je tempt of ovutesten gebruikt? Dan kun je inschatten wanneer je ongesteld moet worden. Als je dat niet weet, zit er helaas niet veel anders op dan geduld hebben... Sterkte!
he ik temp niet en doe nog geen testen. Dacht zelf dat ik rond 21 novem mijn ei had, dus dan zou het ongi kunnen betekenen. Maar het is maar zeer zeer minimaal verlies/afscheiding. Als ik uitga van de langste cyclus dan zou ik dus innesteling gehad kunnen hebben in het weekend. Ik ga er maar vanuit dat het ongi voortekenen zijn. margot
he zoals bijna elke keer als ik hier een vraag stel, word ik ingehaald door de werkelijkheid. Net even naar wc geweest en heb nu dus echt rood bloedverlies, ongi...nieuwe ronde nieuwe kansen zeggen we dan maar. cyclus nu dus 27-25-21-29-34-en nu dus 26 Succes iedereen tot de volgende keer Margot