Ik denk dat dit de eerste 1 april grap is die ik tegengekomen ben. Wel een leuke Hebben jullie er al meer gevonden ? https://www.coolblue.nl/belletjetrekdag?ttclid=E_C_P_CsUBF2RhjukasQwLDRCaVtOwyAMyS1yNCUxMrsDMqW_4qiuqUNZQZTJ1PzCaP_WJclRHN7ddvWM1mqASPeMorabdSObGzQHDwLq3jzW-eaCnvOwDmYeaRUgWOhDSDHKQp74_xyGiKyx4c1jTIewIP9T_G6AYwuNWeyUUbGpUIeFEO4S0aF3DrN_yvy33mfsxZUtejvOieKknROKB2KPZYvWhLFPD7zrxOxI5JX4-AZ1HwFrKzGAM0GLXMDzS-ho0umtmr5s1fQ8SBHYyLjAaIAsMfA0AvGnUtseiNymdM3q2L8FEdPUZxG1zkIylgjPq&is_ad_landing_page=1&utm_source=copy_link&utm_campaign=client_share&utm_medium=android&share_iid=7288625152584828704&share_link_id=233d18e2-bd99-4653-9ec2-de7d6d018f96&share_app_id=1233&ugbiz_name=UNKNOWN&ug_btm=b2001%2Cb5836×tamp=1711546691&user_id=6813758522615563270&sec_user_id=MS4wLjABAAAAH_uQqFdYh0HaWBf5aiRu67asDWw--qMT9yxIHrUaWsEtj_kNmfsom7_D4jztyqqC&social_share_type=4&checksum=8fb5d395174ded349b600bdc229934189668e8965c060398757cb00203e0084d
Eentje die dit jaar eindelijk weer kan (2e Paasdag ) chocolade-eitjes netjes uit de papiertjes halen omwisselen voor druiven!
Die heb ik gedaan bij onze dochter toen ze in groep 1 zat (bijna 5 jaar). 1 april viel dat jaar op de donderdag voor pasen. Ze was helemaal verbaasd en moest er erg om lachen, ze weet het nog steeds en stond zondag een druifje in te pakken voor haar zusje.
Een oud-collega heeft haar eigen verloskundepraktijk en ze kondigde op Facebook aan dat aanstaande maandag hun nieuwe stagiair start: Bram, 25 jaar, zit in het laatste jaar van de opleiding en kijkt er naar uit om zoveel mogelijk handelingen en de praktijk te gaan oefenen. Je kunt uiteraard bij de verloskundige aangeven als je dat liever niet wil. (En foto erbij van een hele aantrekkelijke man.)
Ik zag gisteren op de IG van een verloskundigenpraktijk een 'bevallings positiebadpak met rits'. Alsof je de baby door die rits geboren kon laten worden. Ik kan hem helaas net terugvinden, het was een story. Ik ga morgen donuts zaaien met de kinderen. https://www.instagram.com/reel/Cbzhx4IjZhg/?igsh=MWVvaGFkcHRkaXd1bw==
van onze lokale Intratuin, nu verkrijgbaar - met in de reacties deze nog van iemand anders - die hem 'in de knop gekocht heeft
Want mannen kunnen geen verloskundige worden? En al helemaal niet als ze aantrekkelijk zijn? Ik werd na mijn miskraam in het ziekenhuis ook door een aantrekkelijke jonge man onderzocht. Met de nadruk op onder.
Mayolikeur.... gadverdamme. Lijkt een beetje op advocaat denk ik? En in het kader van die tweede. Hebben ze dan ook een vegan-variant?
Had ik maar een rits! Ik vond de bevallingen van mijn 2 lieverds het ultieme bewijs dat intelligent design niet klopt. Anders had die intelligentie wel iets beters bedacht dan uitscheuren en kapot gaan van de pijn
Ik had mijn moeder aan de lijn vandaag en mijn ouders verstoppen met Pasen altijd eieren en mijn dochter mag dan zoeken. Wij verplaatsen de eieren dan altijd en mijn moeder heeft dit altijd net iets te laat door. Elk jaar weer heerlijk flauw en lachen Nu zei ze vandaag dat ze er niet weer in zou trappen en nu is het natuurlijk 1 april dus ik wil wat extras doen Hebben jullie een idee?
Wat te denken van voortgang- en statusrapportages met een druk op de knop en een betrouwbare release planning? De rollback laten we maar achterwege
De jongste snapt t nog niet en mn dochter is uit logeren voor de eerste keer. Dus de eer is aan oma om dr in de maling te nemen.