Hoi! Ik hoop dat er iemand is die mij zou kunnen en willen helpen... Het volgende is het geval... Mijn vader van 71, trouwe oppas van ons tweejarig dochtertje en groot lees liefhebber en verzamelaar, zou heel graag de 13 Nederland Leest boekjes die deze maand weggegeven worden aan leden van de bibliotheek, compleet willen hebben. Het is een provinciale actie van de landelijke bibliotheek en iedereen die lid is van de bieb kan een gratis boekje halen. Mijn vader doet reuze zijn best om de boekjes te bemachtigen, maar het wil nog niet lukken. Hij wil een boekje evt best ruilen tegenover een boekje van de provincie waarin hij woont (Flevoland). Hij is nog dringend op zoek naar: Friesland. Groningen, Gelderland, Limburg, zeeland, Drenthe en Limburg en Zeeland. En de scholierenuitgave die de middelbare scholieren krijgen. Mocht er iemand kunnen helpen, supergaaf. Uiteraard betaal ik voor de verzendkosten. Ik hoop dat er iemand kan helpen! Groetjes, Julia
Hoi hoi Als je nog zoekt dan heb ik de Friesland versie wel voor je! ik lees hier niet zo vaak meer mee dus doe je wel effe een berichtje met mijn email adres