Eisprong voelen? Wie herkent dit gevoel?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Logan, 18 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

#1 Logan, 18 nov 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2014
    Ik geloofde nooit zo in het voelen van een eisprong. Tot vandaag, ik zit op cd 16 en meestal rond die tijd heb ik mijn ei. Ik gebruik deze maand ff niks omdat we toch naar de gynaecoloog gaan straks. Vanmiddag had ik een paar keer flinke steken in mijn baarmoeder. Kan dat dan mijn eisprong zijn? :) (ik weet dat je het nooit zeker kan weten enzo maar er zijn meerdere dames hier die het voelen dus ik ben vooral benieuwd of hun het herkennen.)

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.297
    394
    83
    Ik voel hem ook altijd duidelijk..
    Erg veel pijn links of rechts onderin de buik, soms kan k echt niet staan zoveel pijn doet het..
    Dan weet ik dat we snel moeten klussen ;)
    Het is dan het laatste deel richting mijn eisprong, de groeispt op et eind, of idd het gedeelte dat je ei springt. maar de pijn verneem ik idd ook.

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ik voel m ook duidelijk ;)! Ik voel eerst links of rechts een zeurende pijn en als m'n ovulatietest ook donker is dan voel ik een mega druk links of rechts en gaan zitten en weer gaan staan is erg gevoelig... Voelt of er een baksteen onderin m'n buik ligt en er echt iets op springen staat. Wat ik voel is dus de groeipijn net voor de eisprong... Voel t iig niet in m'n bmm

4. Montgommery

19 okt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik aan de pil zat kon ik mijn ovulatie nooit voelen. Nu ben ik al een paar maanden gestopt en voel ik het wel. 'Pijn' aan de linker of rechterkant van mijn onderbuik, zeer gevoelige tepels en een groot verhoogd libido!

5. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik voel hem ook duidelijk. Ene keer erger dan de andere keer. Afgelopen weekend bv vanaf zaterdagmiddag pijn gehad in mijn hele onderbuik. Maar meestal zijn het steekjes/plopjes aan de linker of rechterkant. Geen fijne steekjes/plopjes trouwens. Deze keer had ik er ook rugpijn bij.

Oh en mijn libido is ook extreem hoog!

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Dat je geen eisprong voelt als je aan de pil zit is toch logisch:( Je hebt dan geen eisprong...

Logan dat zal vast en zeker je ei zijn! Vanavond gezellig maken dus:D

7. Logan

Logan Niet meer actief

Ik val van m'n geloof af maar dan denk ik dus dat hem nu ook gevoeld heb. We zullen zien, over veertien dagen of ik gelijk had :)

8. Logan

Logan Niet meer actief

Met de pil heb je ook geen ovulatie :)

9. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ik heb altijd een dag of 2 steken in m'n buik. Links of rechts :)

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier duidelijk een stekende trekkende pijn gevoeld en mijn libido ging op standje ijskast. dat heb ik nou altijd gehad. rond mijn ei en de tijd erna is het helemaal weg... lekker handig xD

11. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Oh wat apart dat het bij jou net andersom is. Niet echt handig idd :D

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zou trouwens niet blindvaren op het voelen van je eisprong. Dan loop je toch kans op de verkeerde dagen te klussen.

Ik dacht ook altijd mijn eisprong te voelen aan de hand van steekjes en pijn rond mijn eierstokken.. Uit ontelbare echo's die ik echter had gehad, bleek ik niet mij eisprong tevvoelen, maar juist het groeien van de follikels! De uiteindelijke eisprong volgde zo'n dag of 4 later.

13. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ik combineer die steken in m'n buik ook altijd met vruchtbaarslijm en sinds deze ronde ook ovutesten. Ben benieuwd wanneer de test weer wit is en wanneer dan mijn buikpijn over is.

14. Logan

Logan Niet meer actief

Doe ik ook niet. Normaal voel ik ook niks en gebruik ik testen of temperatuur ik. We gaan wat langer door en ik zie over veertien dagen wel of ik gelijk heb :)

15. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Hier voel ik ook altijd mijn eisprong. Steken links en rechts onder in mijn buik. ook mijn ovulatie testen zijn dan positief!
    dus kan heel goed dat jij hem nu ook voelt

16. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Ik voel m ook altijd heel duidelijk ( nu ff niet dan)

Ik had dan eerst vruchtbaar slijm en dan 2/3 dagen later pijn links of rechts, duurde ook vaak een halve dag. en 14 dagen na de pijn werd ik ongesteld. Dus gingen we klussen vanaf t vruchtbaar slijm.

17. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha, moet lachen om je verwoording :)

Maar ik voel m ook. Steken links of rechts. Maar begint vaak paar dagen ervoor al (denk het groeien van follikel wat Be Happy ook zegt).

Klus ze :)

18. Logan

Logan Niet meer actief

Haha ja.. en ik altijd maar beweren dat er niks te voelen is ;)

Deel Deze Pagina