plusje of een indroogstreep cb

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roosje1994, 7 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    hoi roosje

mag ik vragen welke test van kv je heb gebruikt? Ik heb namelijk die van 2v5 euro en ik had ook een heel licht streepje

2. roosje1994

roosje1994 Niet meer actief

Ik wilde de 2v5, maar die was uitverkocht. Nu heb ik 2v9 ofzo.. met plus en min... zelfde eigenlijk als die Clearblue, alleen van KV.

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik heb op dit forum ook voorbeelden voorbij zien komen van zwangerschapstesten die op een ovu reageerden ;)

4. roosje1994

Oh serieus!? Dacht dat het niet kon :O

5. roosje1994

Binnen 10 minuten een heel vaag streepje.. uhmm 6 dagen overtijd en zo een vaag streepje.. morgen maar weer de bloedtest afwachten.

Het is zo onduidelijk op de foto's !!
    In het echt zie je een blauwe brede streep.. maar nog steeds heel vaag.

Bijgevoegde bestanden:

6. Birdies

Birdies Actief lid

18 jul 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de streep goed te zien op de foto
    ik zou toch zeggen voorzichtig gefeliciteerd :)

7. roosje1994

Hoe kan het zo licht zijn?!

Paar dagen terug had ik ook zo een hele lichte?

8. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik zie geen tweede streep, ik zie maar 1 blauwe streep op de foto.

9. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Deze geven vaak valse. Ik heb er al 3x vals positief mee getest meid. Wil je niet ontmoedigen hoor. Hoop snel duidelijkheid voor jou meid

10. roosje1994

Boven die duidelijke blauwe... ik weet dat je het heel slecht hierop ziet, maar een foto maken ging heel moeilijk.

Als je de foto van veraf bekijkt, zie je het lichtjes.

11. roosje1994

Het is een kruidvat test 2v9 ofzo..

Ik hoop zo dat je het fout hebt hahah

12. roosje1994

Vandaag een test van predictor.
    Ik weet dat die vaak vals positief doen.

Binnen 8 minuten een streep.

Bijgevoegde bestanden:

13. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Als je dat weet, waarom doe je 'm dan? Want nu weet je nog niks... Voor hetzelfde geld is dit vage streepje ook zo'n vals positieve. Dus met deze test ben je toch niet dichterbij duidelijkheid?

Ik zou 1 merk kiezen en daarmee blijven testen op hetzelfde moment van de dag. Dan kun je tenminste ook nog vergelijken. Het vergelijken van verschillende merken en van verschillende momenten gaat echt nergens over.

14. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    PS: In je OP heb je het over bloedprikken. Wat is daar eigenlijk uit gekomen?

15. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    meid, ik wil totaal niet ontmoedigen maar ik heb in het verleden ook zulke resultaten gehad met +test van CB en met predictor. Ze reageerden allemaal op mijn eisprong die toen duidelijk gaande was, ik was zeker niet zwanger.

De predictor daar hebben zelfs mannen overheen gepiest en die waren zogenaamd zwanger.

Die +test van CB gaf bij mij altijd vals positief.

Zoals anderen ook al zeggen zou ik alleen testen met kruidvat 2v5, als ze die niet hebben dan moet je wachten tot je de uitslag hebt van de dokter en ondertussen het flink gezellig maken voor de zekerheid want ik heb een sterk vermoeden dat je momenteel je eisprong hebt / eraan komt.

16. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Nou die kv2v5 heeft mij ook eens vals blij gemaakt. Waarschijnlijk ook ovulatie aan de gang. Ik geloof pas een knaltest :) Maar idd! Is er al iets bekend over je bloed? Ik dacht ga beginnen met ovulatie testen vandaag mijn super "menstruatie" is zo goed als geweest. Is die nu al licht positief:( Kan toch niet? Hormonen vliegen alle kanten op lijkt wel!:D

17. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Ik ben benieuwd wat er uit je bloedtest is gekomen!

Succes!

18. roosje1994

Hey iedereen! Bloedtest was de huisarts een beetje versteld van, hij was niet positief. Wij hebben gelijk daarna een verloskundige gebeld en die heeft gezegd: "Mensen met veel testostron in hun bloed, krijgen vaak een negatieve uitslag, het duurt dan heel lang voordat je eindelijk een licht positieve test hebt. Het komt vaker voor als verwacht." Nu heb ik veel testostron in mijn lichaam. Oja ff over predictor: ik weet hoe slecht hij is, maar mijn moeder had hem zomaar gekocht voor me, terwijl ik een paar x al gezegd had: Koop hem nou niet!!... Zelf zweerde ze altijd bij predictor...
    Die krengen zijn hartstikke duur, dus ik ga ook niet zeggen: " sorry mam, maar dit ga ik niet gebruiken"

De streep was er met 8 minuten, gister een lichte streep met kv binnen 10 minuten.. Dokter wil mij volgende week zien op een afspraak, als ik dan nog niet ongesteld ben. Hij wil mij dan doorsturen naar een echo.

X

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nou gefeliciteerd dan maar. Van de reden van de huisarts heb ik nog nooit gehoord.
    Begin te vermoeden dat je gewoon niet wilt horen dat er een kans bestaat dat je niet zwanger bent.
    Succes bij de echo. Hoop dat je een zwangerschap ziet.

20. Birdies

Birdies Actief lid

18 jul 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vals positieve testen of niet, ik zie wel degelijk streepjes op je testen
    Ik snap dus dat je het nu zeker wil weten

Ik duim voor goed nieuws voor je!

Deel Deze Pagina