Ze heeft denk ik wel maatje 40 hoor. Smalle taille zegt niet veel over de heupen. Model hoort maat 32/34 te hebben. 36 is al te dik. Xs is de modemaat. Vind zelf 38/40 normaal maar helaas veel jeugd niet. Ben blij met dit soort modellen alleen jammer dat ze dan meteen ingezet worden voor grote maten ipv standaard model
Ze is niet mega dik in mijn ogen maar als je een deel van haar foto's ziet snap ik dat ze een plus size model is. Maar goed met Photoshop kan je een hoop bijpoetsen, en bepaalde houdingen op foto's laten je lichaam ook gewoon slanker er uit zien. Niks mis mee zolang mensen maar beseffen dat niet alles wat ze zien echt is. En die size zero modellen zijn vaak hele jonge meisjes zijn die ook nog eens heel slank gebouwd zijn dat lichaam heb je gewoon heel vaak niet meer als je ouder wordt.
als ik naar haar foto kijk dan zou ik ook niet geloven dat ze 36/38 draagt hoor. Daar heeft ze teveel heup en borst voor. En ja bij 40 ben je een plussize model. Wat ik wel erg jammer vind dat het woord plussize als negatief word gezien. Dat vind ik namelijk nergens voor nodig.
Is een gezonde vrouw met een beetje vormen. Ik vind dat de modellen tegenwoordig veel en veels te mager zijn. Niet om degene met zo'n postuur te beledigen of iets, maar ik vind het niet mooi meer. Een beetje vrouw heeft in mijn ogen een rondingen en wat vet.
Hahaha valt me nu pas op Ik dacht als ik 5 foot 8 cm intyp dat hij het meteen van 5"8 -> naar cm omrekent
Oh trouwens ook plussize modellen worden flink gefotoshopt. Alle butsen en deuken gaan uit de heupen. Het woord plussize is idd voor sommige negatief geladen. Maar graatmager is niet gezond, dik ook niet. Ik vind het net zo erg een veel te mager meisje te zien als een veel te dik meisje. In die zin vind ik het wel zorgwekkend dat plussize modellen met maatje 46 zo worden bejubeld. En bestempeld als de doorsnee vrouw. Van mij mogen modellen er uit zien als doutzen Kroes en Bar Rafaeli met mooie afgetrainde lichamen die wel hun rondingen nog hebben.
Kledingmaat zegt trouwens ook niet zoveel, ik heb momenteel een BMI van 22 en maat 42 broeken omdat mijn heupen er anders niet in passen en ik lang ben (184 cm)
Voor de modewereld is dit inderdaad plus-size. Terwijl voor de 'normale' bevolking dit gezien kan worden als slank met vormen.