Zitten hier ook mannen op het forum?

Discussie in 'De lounge' gestart door Trueno, 13 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trueno

Trueno Actief lid

5 jul 2014
    302
    4
    18
    Zijn ze er? Ik zie ze hier nooit, terwijl mannen toch ook regelmatig vader worden :D

Mannen meldt u!

2. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

4 mrt 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    ja daar ben ik ook benieuwd naar :D

3. We hebben Marnatman en daarnaast nog een paar mannen die zich niet regelmatig laten horen en zelden iets posten (en dan is het ook niets leuks :p ). Marnatman is volgens mij de enige die echt iets bijdraagt aan 't forum ;)

Bij heel veel 'mannen' die hier komen, heb ik trouwens het gevoel dat het gewoon vrouwen zijn. Als je ook ziet hoeveel leden er hysterisch reageren op een (voorstel)topic van een man.. :D

4. Trueno

Trueno Actief lid

5 jul 2014
    302
    4
    18
    Misschien kunnen ze een speciaal deel van het forum voor vaders maken? Leuk toch? Ik zie m'n vriend nog best meeschrijven ook :D Ben nu wel benieuwd naar die Marnatman en de andere mannen ;)

5. PinkPurple

12 dec 2014
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Want?

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    nouja er word zoveel over vrouwenkwalen gekletst. hele topics over bloedverlies, afscheiding, kwaaltjes, borstvoedingsvragen enz enz. denk niet dat mannen daar nu veel aan hebben :)

7. Trueno

Trueno Actief lid

5 jul 2014
    302
    4
    18
    haha dat is wel waar ja.. soms een beetje 'gekeuvel' over onzekerheden en babykleertjes.

maar topics over de verzorging of opvoeding van de baby kan mannen misschien nog wel aanspreken?

8. PinkPurple

12 dec 2014
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou er zijn best veel vaders die wel graag dingen opzoeken. Mijn man doet het ook niet maar ik ken anderen die dat wel doen. En dan bv in de lounge of baby/peuter kleuter etc.

9. PinkPurple

12 dec 2014
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou vind het niet raar als er mannen meelezen.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Nou...ja op zich moet iedereen het zelf weten natuurlijk.

Mijn man zou het hier echt helemaal niet leuk vinden. Is hij de man niet voor.

Maar iedereen is anders

En misschien zijn er nieuwe vaders (stel/ partners) die ook net een baby hebben en informatie zoeken.

11. PinkPurple

12 dec 2014
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man ook helemaal niet, maar kan het me wel voorstellen dat sommige ook info willen hebben. En dan slaan ze vast de popcorn topics en de bloederige wel over hahaha

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik bedoel eigenlijk twee mannen met een relatie.

Dan weet je ook nog niet alles...net als nieuwe vaders en moeders

13. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Hoe bedoel je, "er zijn grenzen"? Alsof mannen hier niet net zo welkom zijn als vrouwen.

14. PinkPurple

12 dec 2014
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind ik ook! En ja er word hier wel meer geschreven wat niet altijd op een zwangerschaps pagina thuis hoort maar meer op een ander forum thuis hoort dus ach

15. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ik zie trouwens wel eens heel sporadisch een man voorbij komen. Ook posters waarvan ik altijd gedacht had dat het vrouwen zijn, das een hele omschakeling :) Kan me best voorstellen dat er mensen zijn die informatie opzoeken. Ik zie het mijn vriend niet doen, maar ik ben dan ook de Googler van ons tweeën :p

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Vaste posters niet denk ik, alleen Marnatman idd.
    Mijn man zou hier ook echt niet mee komen schrijven, is niks voor hem.

17. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Ja, weet niet meer hoe hij heet. Heeft het wel over zijn vrouw, dus ik dacht dat hij een getrouwde lesbische vrouw was. :)

18. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Mijn man leest een enkele keer mee, maar schrijft niet mee. Bij sommige popcorn topics liggen we samen in een deuk!!!

19. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Mijn man zou juist de popcorn topics lezen.. Lezen/opzoeken deed hij heel veel (en nog steeds) mee schrijven niet.. Hij vind dit echt een vrouwen ding..(omdat er veel meer vrouwen op Zitten en er op een man bijna nooit normaal gereageerd kan worden)

20. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Mijn man geniet mee van de popcorntopics en wil nog wel eens zijn mening geven maar dan wel via mij, ik zie hem echt geen eigen account aanmaken.

Deel Deze Pagina