Voor het kerstdiners van m'n zoontje? Ik moet het de avond ervoor al maken en het moet koud zijn. Ik ben iemand met weinig tijd. Hebben jullie ideetjes? Iets wat 4-5 jarigen lekker vinden.
hier maken we bladerdeeghapjes. heel makkelijk met bijvoorbeeld kaasvulling of knakworstjes. is echt zo gemaakt
Dannerol croissantjes vullen met chocolade pasta is koud ook lekker, prikkers met tomaatjes, komkommer, kaas en eendruifje, gevuld eitje, kleine muffins
Misschien op verschillende manieren fruit leuk er uit laten zien. Op google staan genoeg leuke voorbeelden! Kinderen vinden het leuk en lekker, en het is nog eens super gezond!!!
Misschien zijn wraps een goed idee? Je kunt zelf bepalen wat erin gaat. Bijv. kipfilet en ijsbergsla, zalm en roomkaas, maar ook gewoon plakjes kaas met iets. Je kan een dag van tevoren gehaktballetjes braden. Vinden ze bij mij in de klas altijd lekker om zo uit het vuistje te eten.
ik ook . Wij krijgen altijd een lijst met de gerechten er al op en dan kanke je naam invullen. Vorig jaar maakte ik gehaktballetjes.