Ervaringen Bewuzt polis van VGZ gezocht!

Discussie in 'De lounge' gestart door Baukje1985, 29 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Wie heeft ervaring met de Bewuzt polis van VGZ?

2. KimK

KimK Niet meer actief

3. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Dankje wel KimK!

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb toevallig vandaag mijn pma verzekering omgezet naar PMA Bewust met Bewust aanvullend omdat dat een hoop scheelt met gewoon en wij kunnen gewoon terecht in het ziekenhuis waar we altijd naartoe gaan...
    Dus daar zou ik naar kijken of dat mogelijk is bij de verzekering die je wilt? En verder wat de vereisten zijn soms kan je voor bepaalde beandelingen maar naar een x aantal ziekenhuizen

5. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Ja daar heb ik al kritisch naar gekeken. Maar inderdaad alle ziekenhuizen waar wij naar toe (kunnen) gaan worden vergoedt. Er is wel een lijst met aandoeningen waar je maar bij een beperkt aantal ziekenhuizen terecht kunt maar dat zijn aandoeningen waarvan ik verwacht (en hoop!) dat dat niet van toepassing zal zijn (voornamelijk kankerbehandelingen). Ook het bestellen van medicatie heb ik bekeken. Kan gelukkig gewoon bij mijn eigen apotheek terecht. Het enige waar ik nog naar wil informeren zijn de synagis vaccinaties (RS virus). Deze worden verstrekt door de Alcura apotheek. Aangezien deze behoorlijk prijzig zijn wil ik eerst weten of deze wel worden vergoed door Bewuzt. Heb vandaag 3x gebeld maar de wachttijden zijn behoorlijk lang. Probeer zometeen maar weer eens..

6. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Nou heb ze eindelijk te pakken gekregen. Uiteindelijk het antwoord gekregen dat het over 2014 wel werd vergoed maar dat er geen garantie kan worden gegeven over 2015. Dit zou pas 1 januari bekend zijn. 1 dag te laat dus. Nu moet ik het Z-indexnummer doorgeven zodat ze mij meer duidelijkheid kunnen verschaffen of de Alcura apotheek het aan mij mag verstrekken en of ze wel de goedkoopste versie leveren omdat alleen deze word vergoed. Nu is er maar 1 versie en maar 1 apotheek die dit levert. Helaas is de Alcura apotheek gesloten ivm feestdagen. Dus hiermee zijn ze dus geen klant rijker geworden... Helaas, ik ga de gok niet wagen. Het kost me dan 1600 euro per maand :O

Deel Deze Pagina