Heey Allemaal, Even een stomme vraag misschien Ik had gelezen dat een eiersprong ongeveer twee week voor je ongi is, maar zou dit ook drie week kunnen zijn of kan dat echt niet? Of is dat weer zoiets dat bij iedereen kan verschillen? Alvast bedankt. liefs catje
gemiddeld kan het liggen tussen de 5 t/m 18 dagen. Op zich is het wel hadnig als het minimaal tien is, anders heeft je eitje bijna geen tijd om in te nestelen. Het is niet onmogelijk, maar wel lastig. Langer dan 3 weken komt haast niet voor. Als je zeker bent van je eisprong, en je wordt na 3 weken ongesteld heeft er in 99% van de gevallen wel een bevruchting gezeten, maar die om onbekende reden toch afgestoten.
Dankjulliewel voor jullie snelle antwoorden. Ik klus gewoon rustig nog een tijdje door en zie het bij de komende ongi wel weer In elk geval bedankt
Doorsnee is 2 weken, maar het varieert wel, zoals de dames hierboven ook schreven.. De periode van ongesteldheid -> eisprong varieert nog veel meer. Als je echt zeker wil zijn van je ovulatie kun je een test gebruiken..
En nog nauwkeuriger is je temperatuur 3 maandjes bijhouden. Dan weet je ook wat je lijf zo'n beetje doet.
En daarbij is relatie eisprong - klachten ook niet altijd heel duidelijk, ik voel al een week van te voren mijn ei komen en de dag nadat ik me echt slecht gevoeld heb (mijn vruchtbaarste dag dus, hoe verzint de natuur dat ), springt-ie . Dat weet ik nu sinds het temperaturen en dat vind ik wel handig. Ook omdat ik bij zwangerschap van mijn dochter dus een (onverwacht) heel late eisprong had (toen voelde ik nog niets van eisprong) en ik vele dagen in spanning heb gezeten of ik nu wel of niet zwanger was. Dat overkomt me nu niet meer!
Dankjulliewel voor jullie reactie, Ja met testgen weet je inderdaad meer. Maar ik heb met mijn vriend afgesproken dat we nog niks met testen gaan doen en eerst de natuur op zijn beloop laten. Heb ook nog geen ei gevoel ofzo, maar was gewoon benieuwd of dat mogelijk was