Gestopt met de pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door HiemstraG, 17 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HiemstraG

HiemstraG Lid

17 nov 2014
    17
    0
    0
    Apothekersassistent
    Hallo iedereen,

Sinds een week ben ik gestopt met de pil. Het leek gewoon goed te gaan, de strip opgemaakt en mijn ongesteldheid stopte ook op het moment dat het zou moeten stoppen. Na zo'n 3 dagen kreeg ik een kleine bloeding. Dit gebeurde alleen 's avonds en overdag had ik nergens last van. 2 dagen achter elkaar is dit zo geweest. Toen 2 dagen nergens last van en gisterochtend opeens weer. Daarna houdt het eigenlijk ook meteen weer op en ook vandaag geen klachten. Wel wat buikpijn, hoofdpijn en stemmingswisselingen maar heb gelezen dat dat normaal is. Zijn er anderen die dit herkennen? En zo ja, hoort dat erbij?

2. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Herken ik helemaal! Bij mij hield dat ongeveer 30 dagen aan tot mn eerste natuurlijke menstruatie.
    Nu heb ik nog wat last van opvliegers zeg maar.

3. HiemstraG

HiemstraG Lid

17 nov 2014
    17
    0
    0
    Apothekersassistent
    Maar op den duur houdt dat dus wel op en is het in orde. Vind dit namelijk wel erg raar dat het gebeurd. Maar als ik niet de enige ben zal het vast niets iets geks zijn.

4. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Het is bij ieder verschillend hoe haar lichaam omgaat met ontpillen. Bij de een duurt het langer dan bij de ander.

5. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    ik herken het niet maar ieder lichaam is inderdaad anders !
    Toen ik stopte met de pil had ik echt een ontrekkingsbloeding van 6 dagen dit is daarna gestopt en 29 dagen daarna kwam mijn eerste menstruatie

6. HiemstraG

HiemstraG Lid

17 nov 2014
    17
    0
    0
    Apothekersassistent
    Bedankt voor het antwoord. De bloedingen zijn inmiddels gestopt, heb dagelijks nog wel dat er wat 'oud bloed' afscheiden wordt. Maar dit is heel minimaal. Klinkt dat je ook bekend in de oren?

Deel Deze Pagina