zwanger of niet??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door luusje84, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik ben nu al een tijdje gestopt met de pil denk nu wel 5 maanden,
    ik heb wel schildklier problemen, maar die is nu goed doormiddel van medicatie,

ik wordt normaal gesproken altijd na 28 dagen ongesteld, verlede maand 1 week overtijd en gevoelige borstewn met vlage misselijk en hoofdpijn, getest en er kwam een heel licht streepje echter de volgende ochtend ong geworden.
    Nu moet ik aankomende donderdag ong worden en ik voel nu ook bijna niks, alleen een rommelende buik, en lichte steekjes in onderbuik, en onder rug, maar meer ook niet. ben zo benieuwd
    ik heb mijn eisprong duidelijk gevoeld en we hebben meteen geklust vanaf die dag hebben we meteen om de dag geklust,

hoop zo dat het nu raak is !!!
    Wie heeft dit ook meegemaakt bijna geen klachten maar wel positief getest???????????:(

liefsssss

2. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hoi Luusje,

Volgens mij werkt het niet om te klussen nadat je je ei gevoeld hebt. Je ei "leeft" namelijk maar zo'n 12 of 24 uur. Sperma kan veel langer overleven, dus de drie dagen vóór je ei klussen en de dag op en na je ei heeft volgens mij meer nut...

Maar dat ter zijde, je vroeg of iemand positief getest had voor NOD en bij geen klachten. Ja, ik! Achteraf gezien had ik die week wel een heel erg rommelende buik, maar daar had ik geen acht op gegeven. Ik heb woensdags getest en moest op zaterdag ongi worden. En harstikke positief. Dus, bij twijfel, gewoon testen. Je wordt er niet minder of meer zwanger van toch? ;)

Succes!!!

Groetjes, Linn

3. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    hey linn84

bedankt voor je reactie,
    ja ik snap er niet meer echt veel van want als je op zo'n site kijkt was ik vruchtbaar ong 13e dag maar toen voelde ik dus me eisprong, ik heb overegens daarvoor ook geklust hahah dus wie weet haha dacht altijd dat als je je eisprong hebt dat je dan pas vruchtbaar bent, nou donderdag moet ik ong worden dus ben benieuwd:) iemand nog een tip voor een goede test? heb ze van de appotheek gehad maar vond ze niet supper...

groetjesss

4. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    ik zou testen van clearblue gebruiken of bestellen bij zwanger en kids.

een aantal dagen voor de eisprong ben je op zijn vruchtbaarst. wat wij doen (sinds deze ronde) vanaf dag 9 om de dag klussen. heb een cyclus van 30 dagen dag 14 ga ik beginnen met ovu testen.

x

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Spannend hoor meid! Gewoon na je menstruatie (elke ronde van je cyclus) om de dag seks hebben ipv. elke dag dat is niet goed voor het zaad anders. Ik hoop dat je positief test nog net voor de kerst!

6. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Je hebt allerlei tickers en rekentools en dergelijke die je vertellen wanneer je ongeveer je eisprong hebt en welke dagen je dus het meest vruchtbaar bent, misschien is dat een idee?

Ik heb voor NOD getest met de kruidvat testen (2 voor 5 euro). Die zijn gevoelig en duidelijk. Toen die positief gaf heb ik een digitale test van clear blue gedaan, duidelijker kan niet.

Succes!

7. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    OKe, ik wacht het maar gewoon even af dan, ben zo nerveus
    hahah voel verder ook niet veel, ik was gister avond in 1x misselijk maar ging na een tijdje wel weer weg verder raar gevoel in me borsten maar dat duurt maar heel even een soort prikkeling , en heb al 2 dagen s avonds last van brandende prikkende ogen

nou afwachten maar :)

donderdag moet ik het worden, kan ik het beste die maandag daarna testen

Deel Deze Pagina