Beste allemaal! Zou het dan echt raak zíjn deze ronde? Ik moet dinsdag de 25e Ongi worden en krijg meestal al 3 dagen van te voren gevoelige borsten, alleen deze keer heb ik al pijnlijke borsten vanaf afgelopen maandag. Het voelt als een soort spierpijn/blauwe plekken en ik ben s ochtends altijd blij als ik mn bh weer aan mag, dat is echt een opluchting! Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Dus altijd gevoelige borsten vlak voor je Ongi maar toen je zwanger was al veel eerder en meer pijn? Ik hoop wat te horen! Groetjes!
Ik heb precies hetzelfde, maar ik ben dan nu 3 dagen overtijd. Gisterochtend negatief getest dus ik zit een beetje in spanning nu. Bij mij begon het met hele gevoelige en branderige tepels, dat zakte een beetje weg en toen begonnen m'n borsten zelf heel pijnlijk en gevoelig te worden en sinds gister worden de zijkanten steeds harder... Ik lees mee!
Hier t zelfde verhaal, 2 dagen over tijd, en al 4 dagen hele zware borsten n soort spierpijn en af en toe steekjes. Ik had n bruiloft gisteren stond te dansen en au au zeg! Tepels gevoelig. En al wel n paar dagen n soort ongi gevoel zonder t vloeien. Soort steekjes bij mn schaambot nu. Heb soms voor mn ongi beetje last van gevoelige borsten, maar niet zoals nu! Ben in die 8 maanden nog nooit overtijd geweest, maar misschien was mn ei later en heb ik nu gewoon wat meer last van mn aankomende ongi...... hoop natuurlijk diep van binnen wat anders Spannend......hoop t ook voor jullie. Hoelang zijn jullie bezig? X
Haha ja precies, ik rende vanmorgen de trap op en het voelde alsof er lood in zat. Ik ben pas met de 2e ronde bezig, dus ik durf er nog niet van uit te gaan dat het zo snel raak is..
JEP herkenbaar, nooit eerder zo gehad....en? ---> Positieve test (na bijna 2 jaar WOW durf het bijna niet uit te spreken) Soort beurs/zwaar gevoel zit echt alleen aan buitenzijde, en inderdaad heerlijk als je BH aan doet in de ochtend ik werd er zelfs wakker van toen ik me omdraaide in mijn slaap! Iedereen veel TOI TOI TOI
Ja, ik herken het!! Ik heb nooit gevoelige borsten voor mijn NOD, maar de keer dat ik zwanger was wel! En idd, alleen aan de zijkanten! En dat na bijna 2 jaar!! Ik hoop het voor jullie ook! Succes!
Hoi hoi, Ik kom even inbreken,, Ik heb het ook! Gevoelige borsten, aderen ect! Normaal gesproken verdwijnt dat weer vlak voordat ik ongi moet worden, maar ben nu twee dagen overtijd. Heb vlagen dat ik misselijk ben en mijn darmen zijn vreselijk aan het rommelen, verder heb ik een raar, weeïge gevoel in mijn onderbuik, kan het geen ongi noemen, want dit voel ik nu constant en met ongi heb ik soms momenten van pijn!! Morgen maar eens een testje wagen!! Zou wel snel zijn want we zijn pas met onze eerste ronde bezig!!!
Spannend! Ja dat heb ik inderdaad ook, weeïg gevoel, ontzettende zere borsten waarvan de zijkanten hard zijn sinds gister, moe, een opgeblazen gevoel en rommelige darmen. Ik probeer me ook vast te houden aan het idee dat we pas net bezig zijn, maar ik vind t zo moeilijk
Even een vraagje waar ongeveer voel je de pijn bij je borsten? Heb sinds 2 dagen gelden soort spierpijn boven mijn borst had hele dag last van en nu niet meer..
Ik heb aan de zijkanten van mn borsten heel erg pijn, alsof ze helemaal beurs zijn! Ook de rest van mn borst doet zeer, de onderkant, ik heb altijd wel last van mn borsten als ik Ongi moet worden maar heb het nog nooit zo vroeg en zo erg gehad! Ik heb er wel echt continu last van!
Ik had dit ook toen ik zwanger bleek te zijn. Helaas een miskraam geworden. Op een gegeven moment had ik zo veel last van de zijkanten en opgeblazen gevoel dat ik aan de sport bh"s zat, heel aantrekkelijk, not!
Pfff auw ik werd net wakker vd pijnn aan mn borsten. soort strak beurs gevoel. En idd weeïg gevoel van onder. 3 dagen over tijd. Wacht tot woensdag met testen. Dan ben ik 6 dagen overtijd. En wie weet komt mn ongi nog. Maar diep van binnen maakt voelt t goed....
Ik had het deze maand ook voor het eerst maar toch ongi geworden dus lastig te zeggen of het raak is... Hoop het wel voor jullie!!
Ik heb het helaas elke maand, de ene keer wat vroeger dan de andere keer. Tot nu toe betekende het bij mij dus geen zwangerschap. Maar gevoelige borsten is wel een van de meest voorkomende vroege-kwaal, dus wie weet is t hartstikke raak
Ik ook! Er naar kijken was al te pijnlijk.. Ik had helaas ook een miskraam, maar voor de zwangershap ehb ik nooit op die manier pijn in mijn borsten gehad.
Wij zijn nu bijna 2 jaar bezig en toen ik net was gestopt was met de pil deden mijn borsten ook onwijs zeer en ik heb altijd al gehad dat ik aders over mijn borsten heb zal wel niet zo erg zijn als je zwanger bent. Ik heb in januari en fertiloscopie gehad en vanaf toen is alles veranderd ik zat standaard op 29/ 30 dagen en nu zit ik op 25/26 dagen en eigenlijks helemaal geen pijn meer aan mijn borsten. Maar voor de scopie deden ze echt heel erg zeer pak suiker oppakken deed al zeer dus het zegt allemaal niks. Als je ook net bezig bent dat je in de eerste rondes zit echt overtijd is er niet als je vorige maand 27 dagen had dan kun je de 2de ronde natuurlijk altijd naar de 30 dagen gaan, je lichaam reageert heel anders als je gestopt bent met de pil misschien ben je wel onregelmatig dat weet je nog niet. Vriendin van mij had dagen van 26-31-28-36 en ook uitschieters naar de 40+. Als je een tijdje bezig bent dat kun je goed kijken wat je cyclus is dus hou er altijd rekening mee de klap komt hard aan als je ongesteld wordt en je kunt natuurlijk ook altijd kwaaltjes aanpraten. Ik hoop natuurlijk Louise86 en Bullie 15 dat het een goed teken voor jullie is dat jullie dit allemaal niet mee hoeven te maken.. Groetjes Patricia