Ik zit al een paar dagen meteen brandende vraag, maar vond t een beetje vaag verhaal. Nu waag ik de stap toch maar. Hopelijk snappen jullie me, en kunnen jullie me een antwoord geven... Ik heb deze maand mijn ff kaartje eigenlijk niet bijgehouden ivm onze vakantie. Volgens het gemiddelde zou ik rond zeven juni ongesteld moeten worden. Een paar dagen daar voor had ik bruine afscheiding. Niet veel, zo maar een beetje. De dag daarna ook, en de dag daarna ook. Uit eindelijk zat er wat helder rood bij. Dus ik denk: menstruatie is door gebroken. Maar na die dag t/m vandaag weer alleen bruin... En het is niet veel, zo maar een klein beetje... Een zwangerschapstest is negatief, dus ik weet het eigenlijk niet meer... Ben ik nou ongesteld (geweest) of niet? Om het verhaal compleet te maken ben ik donderdag ziek naar huis gegaan, omdat ik enorme last had van m'n onderrug en m'n buik en paracetamol ook niet hielp. Onderweg naar huis heb ik aleve feminax gehaald, wat normaal wel helpt bij mijn menstruatieklachten, maar zelfs dit brak er niet doorheen... Wat kan dit alles in Gods naam zijn??????? Ik weet t niet meer...
Apart meis maar ze spreken altijd van een menstruatie als je helder of donker bloed hebt . zal dan wel tellen van af de dag je helder rood had. Ja je zou ongesteld geweest zijn Hier de laatste tijden soms na menstruatie bruin troep , dan spreken ze van oud bloed. Ik ben vaak ook maar drie dag goed ongesteld deze keer weer flink. Vandaag weer afwachten hoe erg. Of je kunt het in de gaten houden hoe het de volgende ronde loopt . Vertrouw je het niet kun je altijd arts vragen. Gebeurt wel meer dat je kort ongesteld bent , maar zo lang bruin ken ik niet .
Hm... Wat vervelend zeg. Volgens mij ben je niet ongesteld geweest. Dan moet er sprake zijn van minimaal twee dagen helderrood bloedverlies. Gewoon maar even in de gaten houden? Hoop voor je dat het snel ophoudt, of juist echt doorbreekt .
nou ik had PRECIES hetzelfde twee weken terug. Ben jij inmiddels wel ongesteld geworden? Ik had wel n maandverbandje vol zeg maar op n dag en zag misschien wel wat helderrood bij..maar kan je dan van menstuatie spreken? googlen levert mij ook niet veel op..jou?
Nee verder niets. Zou het door de warmte kunnen komen? Ik heb inmiddels al weer een eisprong gehad (gevoeld en ovutest) dus kan zaterdag weer testen... Geen idee wat t was en of het deze ronde weer zo zal zijn of niet... Hopelijk heb ik een posi test...
Heb dit ook wel eens... dan houdt het ineens op na 1x roodverlies... en 2 dagen later breekt het alsnog door. En ik ben bang dat je menstruatie toch komt omdat je buikpijn hebt... Ik zie dat je dit 8 juni hebt geplaats.. hopelijk weet je al meer?
Oh zie nu pas dat je alweer een berichtje had geplaatst.... hopelijk is het deze ronde weer normaal en ben je zwanger