wederom dikke krokodillentranen, wachten weer een dag overtijd.. heel de,dag totaal geen spoor te zien van een aankomende ongesteldheid. nu in de avond last van rug en steken in beide kanten van buik gevolgd door kramperige trekjes.... dus conclusie heus door naar ronde 10. voel me zo waardeloos.............. sorry, even mn gal spuwen had ik nodig....
dankjewel dames....voel me zo alleen hierin,staan. want tja ik mag niet zeuren heb er al 2 dat is de meest gestrooide opmerking die ik naar,mn hoofd krijg...
Vreemd dat men dat zegt. Als je wens zo groot is maakt het lijkt mij niet veel uit dat je al twee kinderen hebt. Plus, ik kan me nog voorstellen dat iemand die geen kind heeft en lang bezig is het denkt.... maar het zeggen? Vreemd dat men dat doet! Bij deze veel sterkte!
Knuffel voor jou. Of je nu voor een eerste, tweede of derde kindje gaat maakt het gevoel niet minder erg als het langer duurd de wens is even groot. Hoop dat snel een positieve test in handen hebt
Wat naar!!! Ik vind niet dat je dat moet zeggen als omstander, ik hoor het ook zooo vaak, net of je daar op zit te wachten!! Hopelijk lukt het deze maand!! Blijf hoop houden!
Ook al heb je er al 10....... Ik zit midden in mmm. Morgen krijg ik een terugplaatsing. Maar mijn collega gaf me moed vorige week ''MeineLiebe, je moet het maar zo zien, als het niet lukt heb je altijd K.eano nog ''
Waarschijnlijk weten ze niet hoe ze moeten reageren en zeggen ze iets stoms terwijl ze het zelf niet zo zien. Dank je. Jij ook succes xx
Je mag je even rot voelen inderdaad.. Geef niet op meis! Je hoeft je niet waardeloos te voelen hoor. Er zijn zat vrouwen die zwanger raken in de 11e ronde
Bah ook nog overtijd! Dan kun je beter eerder ongi worden, weet je waar je aan toe bent! Succes meid, I know the feeling...
Ik geef je een hand en ga met je mee naar ronde 11, meis... Inderdaad, mensen kunnen zulke verkeerde opmerkingen maken!! Onwetendheid, zij hebben waarschijnlijk zelf geluk gehad, maar wel zoooo dom.
Ik snap hoe je je voelt! Zo waardeloos zulke opmerkingen van mensen. Onze wensen zijn gewoon groot! En of het nou de 1e 2e of 3e is dat maakt niet uit . Het komt vast allemaal goed! Sterkte ermee. Knuffel
4 dagenovertijd nu (na cyclus van 33 dg) negatieve test. zal mij benieuwen wanneer die ellende eindelijk weer doorbreekt! dan kan ik opnieuw starten