Goede avond, Ik heb iets wat me niet zo lekker zit... Vorige week maandag kreeg ik ineens hele erge buikkramp, ik bedacht me nog dat het hetzelfde voelde als bij mijn zwangerschap van Senn, maar het zou de eisprong wel zijn dacht ik. Nu voelde ik me deze hele week heel vreemd en ziek, ik kan me alleen echt niet meer herinneren wanneer ik voor de laatste keer ongesteld ben geweest, echt geen idee!!! Ik slik ook geen pil. Nu heb ik deze week twee keer een wijntje op bij mijn moeder en t viel haar ook al op dat ik ze niet lustte en niet opdronk ( rood en wit) normaal gesproken drink ik bij haar dezelfde als nu. We hebben ik weet ook niet meer wanneer pfff sex gehad, maar wel met condoom, het viel me op dat ik meteen dacht dat er iets mis was gegaan, maar aan de reactie van mijn man maakte ik op dat er niks aan de hand was. Nu ben ik nog niet ongesteld, misselijk, obstipatie , moe, hoofdpijn en koffie en wijn lust ik niet meer. Zaterdagavond om 21.00 een test gedaan maar die was negatief. Ik zal wel gewoon ongesteld worden, maar ik vraag me af hoe groot de kans is dat ik zwanger kan zijn, dit ivm mijn medicatie Pff sorry voor mijn verhaal, maar ik zit gewoon ff te piekeren Gr. Merel