Hallo iedereen.. Ik loop nu al bijna een week met klachtjes die ik nog niet ken en ik wil graag weten of iemand dit herkent. Mijn man en ik zijn nu een half jaar aan het proberen om zwanger te raken. Helaas tot op heden nog geen resultaat. Echter voelt deze maand anders dan alle andere. Ik weet niet waarom maar ik heb gewoon van het begin af aan het gevoel dat het dit keer echt gaat lukken. Eerder heb ik dat nog nooit zo overtuigd gehad, zonder aanleiding. Nou heb ik vorige week vrijdag een zeer positieve ovulatie test gehad! En sindsdien lijkt er van alles te veranderen in mijn lichaam. Mijn afscheiding verandert veel van doorzichtige slierten tot witte dikke afscheiding. Ik heb constant steekjes of pijntjes in mijn rechter onderbuik/lies en een strak gespannen buik maar vooral gewoon het gevoel dat ik zwanger ben!! Kennen meer mensen dit?? Liefs xx Sim
Ja hoor, dat kan zeker. Ik had ook echt het gevoel dat het die maand raak was, had ook witte dikke afscheiding en steekjes. Die had ik de maand ervoor ook wel, maar het gevoel was toch anders. Ik wist al met zekerheid dat ik zwanger was voor ik de test deed. Succes!
Ja, ik had het met mijn laatste vmk. Deze ronde weer, al ben ik nog maar 3-4 dpo. Mijn buik voelt gespannen/ opgezwollen. Vanaf wanneer had jij het Sim?
Ik denk ongeveer 3 dagen na ovulatie. Ik hoop echt dat het gelukt is!!! Dinsdag mag ik gaan testen maar lijkt nog zo ver weg Heb ook al een paar dagen lage rugpijn! Maar soms ben ik ook bang dat het allemaal weer tussen mijn oren zit. Hihi ik vind het geduldig afwachten erg moeilijk!
Ik voel me met de dag zenuwachtiger worden, is toch eigenlijk niet normaal?! Hoe is het bij jou Marytje? Nog steeds klachten?
Herkenbaar hoor en ook de rugpijn. Maar helaas kan alleen een positieve test het antwoord geven. Ik had 1 en 2 dagen voor nod nog negatief getest. Dus op nod dacht ik nou ff voor de vorm nog testen zal wel niks zijn. En toen bleek de test toch positief! Succes ik zal voor jullie duimen.
Een test zal het uitwijzen. Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. Ik heb de afgelopen twee weken na mijn eisprong, pijnlijke borsten, emotioneel, gevoel hebben dat het raak was en tot vanochtend aan toe zelfs nog kotsmisselijk. Toch ben ik eind deze middag ongesteld geworden.
Ik heb ook heel lang steekjes gehad... En vanmiddag positief getest!! Tenminste, ik kan het nog niet geloven, maar de test zegt het.
Gefeliciteerd Rian! Geniet ervan. Ik weet dat je lichaam je inderdaad voor de gek kan houden en ik hou er ook rekening mee dat het niet raak kan zijn maar toch hoop ik op een positieve uitkomst
Spannend Sim!!! Morgen testen? Hier nog hetzelfde.. Opgezwollen, opgeblazrn buik, althans dat gevoel.. Beetje weeige buikpijn omlaag naar bm en omhoog naar maag... Verschrikkelijk moe, dichtvallende ogen, en lichte rugpijn, alsof ik daar spierpijn heb... Dit alles geeft me een voorgevoel, dat meer is dan het optellen van klachten... Zoooo spannend
Ik ga dinsdag testen Marytje, erg spannend! Maar sinds gister heb ik steeds minder klachten dus ik hou er ook rekening mee dat het niet gelukt is! Wanneer ga jij testen?
Spannend! Veel succes dinsdag!! Dat je geen klachten meer hebt zegt niets he... Ik ga woensdag een eerste testje wagen, op mijn 30e verjaardag!! Wat een mooi cadeau zou dat zijn! Wel nog erg vroeg, dpo 8 of 9.. Maar mijn lf was vorige ronde maar 11 dagen, dus wie weet! Vandaag trouwens een dip in temperatuur. Is te vroeg in de cyclus (5-6 dpo) om al ongesteld te worden. Hopwlijk morgen weer omhoog. Hou jij dingen bij? Temp? Ovutesten? Slijm?
Ik heb voor het eerst deze maand ovulatieteseten gedaan en slijm in de gaten gehouden. Ik heb 27 september een knalpositieve ovulatietest gehad en ook veel doorzichtig slijm. Nu vooral crème wit achtige. Maar ik heb nu sinds een paar uur af en toe van die menstruatiekrampen dus ik ben bang dat het toch niet gelukt is! Maar zolang ik niet ongesteld ben hoop ik er toch altijd het beste van Vind het wel moeilijk nu om die test tot dinsdag te laten liggen!! Zou inderdaad een heel mooi cadeau zijn zeg!! Ik ga voor je duimen