Mijn bevalling is nu zo goed als een jaar geleden (paar daagjes nog). Maar de striae op mijn buik is nog best wel flink rood. Ik had gehoopt dat het nu wel wat lichter, zilvergrijs zoals ze zeggen, zou zijn geworden... Nu heb ik een stugge huid en daardoor echt wel flinke striae opgelopen. Zou het wegtrekken nóg langer duren, of blijft het zo? Wat is jullie ervaring hiermee?? xxx
Hey hey, Hier ook een stugge huid. Gelukkig is de schade tot nu toe beperkt gebleven ( tot 34 weken was er helemaal niets, maar helaas toch nog). Toen ik wat jonger was heb ik striae opgelopen van het groeien. Dit heeft er jaren over gedaan om zilvergrijs te worden. Dus het kan volgens mij best een poos duren Groetjes
Ik heb de hele zwangerschap door (precies 42 weken en ik stond echt op BARSTEN zo groot dat ik was) geen striae gezien. Aan iedereen durfde ik mijn buik te laten zien vol trots "Kijk geen striae. Nou na de bevalling zat het er hoor. Niet donkerpaars, zoals ik wel eens op foto's van andere dames zie, maar het is wel duidelijk zichtbaar. Ik hiel heeeeel veel vocht vast. Nu striae op mijn dijen, heupen, taille en buik. Pfff wat de natuur je al niet geven kan.
HIer ook straie opeens na de bevalling. Het zit alleen op mijn heupen, donkerpaars. Het is nu drie maanden geleden maar het ziet er nog hetzelfde uit als kort erna. Ik zie het wel. Ik schrik wel een beetje van je bericht dat het na een jaar nog zo goed te zien is!
Och Birdie, ik hoop maar dat het bij jou meevalt! Ik heb zoveel verhalen gehoord over dat het wel 'wegtrekt'. Misschien ben ik hierin uitzonderlijk.. Maar goed, ik heb inderdaad van eerder ook striae opgelopen en die zijn nu zilvergrijs... Moet dus maar gewoon geduld hebben...
Ik had tegen het jaar ook zoiets van, wanneer trekken die lijnen nou eens weg.. Maar inmiddels zijn ze toch wel zilvergrijs geworden. Dus er is hoop