hey dames, Moest ik vandaag nog ff naar de hema, net kleine meid naar de PSZ gebracht, loop altijd nog ff langs de kinderafdeling, kon het gewoon niet laten, heb ik stiekem een heeeeeel klein rompertje gekocht... We hebben sinds 2(!) dagen besloten dat we gericht gaan klussen voor een 2de spruit... !!!! kon het niet laten.....*bloos* manlief wordt hem wel erg lief..... Hebben jullie ook al iets in de kast hangen/liggen ??? liefs xxx
Haha, jaah... dat wij besloten tegaan voor ons eerste kocht ik voor de toekomstige papa een rompertje met mijn papa is de allerliefste! En daarna heb ik nog een inimini ajax tenue gekocht (papa is ajax fam) Echt zo schattig.. Haha
Ik heb een eind vorig jaar al een kruik gehaal met een kruikzak bij de hema...was toen nog niet eens gestopt met de pil haha
nope.. wij hebben bij de eerste ook pas iets gekocht toen we de 20 weken echo hebben gehad.. En zelfs toen eerst nog behoudend geweest.. Pas rond de 7 a 8 maanden echt gaan shoppen. Ik vond het te eng.. Bij het gaan voor de 2e hebben we dit ook.. En dat is maar goed ook, aangezien we al 2 jaar bezig zijn.. Heb het zelfs moeilijk met het zien van de babyspulletjes van onze diehard peuter
Ja een piepklein broekje en shirtje.En als ik dan zwanger ben geef ik het kado aan de papa, verrassing, we zijn zwanger! Nu maar hopen dat dat snel kan. bar
Ik heb bijna de hele baby-uitzet al.... En dat terwijl we nog maar net een maand "bezig" zijn. Door de jaren heen verzamel je veel, maar ook als er iets in de aanbieding is koop je het. Bij kleertjes trek ik de grens... wij hebben echt alleen spullen als een kinderwagen, wiegje etc. die voor zowel een jongetje als meisje kunnen. Misschien is het de goden verzoeken, misschien ook niet.... we zien wel.
Wij hebbe ook al behoorlijk veel! Kinderwagen, bedje, commode, lamp.... Zelfs lakentjes en dekentjes.... Tja, we zitten in de MMM, maar kon eht niet laten.....
Ik heb wel het één en ander gekocht maar probeer me in te houden. Wat niet altijd lukt als er ineens van die winkels zijn die dan haast een hele folder vol hebben met baby spul. Dan moet ik echt even gluren.
Heb al jaren... en dan bedoel ik ook echt jaren.. een boek waarin recepten staan tijdens de zwangerschap.. Heb hem diverse keren al uitgeleend. Recepten zijn zowiezo erg lekker, heb dus wel al gerechten uit gemaakt. Kon het ook niet laten om hem toen al te kopen. Maar kleertjes..nee nog niet. M'n zusje is al wel zwanger dus die kleertjes koop ik voor haar, kan ik toch snuffelen tussen die kleertjes en ja dat vind ik heerlijk!
Nee, dat doe ik niet. Zie wel vaak leuke dingetjes, maar heb ook gevoel dat het ongeluk kan brengen, stom he want dat slaat natuurlijk nergens op. Ik heb wel kleertjes gekregen van een vriendin die weet dat ik gestopt ben met de pil en die het anders weg zou gooien, dat vond ik ook zonde. Dat zijn wat rompertjes en een pyjamatje.
Poeh.. ik heb lang geleden ooit al eens een kledingstuk gekocht die ik zo schattig vond.. ik wilde toch ooit mama worden, dus ik dacht waarom niet.. en babysokjes, maar die heb ik later gebruikt als bescherming voor m'n mobiel haha. Verder heb ik toen ik zelf kind was best veel kinderspeelgoed bewaard, ik zei altijd tegen mn moeder: Dat wil ik bewaren voor als ik zelf mama ben! Dat ligt dus ook nog op zolder.. Afgelopen jaar kreeg ik een zooi gratis speentjes bij de apotheek omdat ze aan het uitdelen waren, en die liggen er dus ook Ik denk niet dat het ongeluk brengt, ik zie het meer als dat je plaats maakt voor een welkom, en dat is juist positief. Maar iedereen ziet dat anders natuurlijk.
Ik had ook het 1 en ander al gekocht, geen grote dingen maar wel al een pakje en volgens mij ook een aankleedkussen. Was de 3e maand zwanger dus heeft geen ongeluk gebracht!
haha. ik denk dat dat vrouw eigen is. zodra ze gericht gaan 'klussen' of misschien daarvoor al, dat alles begint te kriebelen, vooral bij een aantal winkels, zoals de hema en zo waar ze kinder kleertjes hebben. haha.
Hahaha, ik ben ook blij dat ik vriendinnen en familie heb die net een kleintje hebben gekregen, kan ik geheel onschuldig gaan shoppen voor hen.
Hihi ik heb hier wel al een Formule 1 speentje liggen (man is formule 1 fan) die heb ik echt al een hele tijd liggen, ik zag m en kon het niet laten. Plan was inderdaad om die aan hem te geven zodra ik een positieve test in handen had, maar hij heeft m al gezien dus die lol is eraf haha! Nu we echt gericht aan het klussen zijn is de verleiding wel heel groot om kleine dingetjes te kopen, maar toch durf ik het niet zo goed. Ook bang voor de teleurstelling denk ik als het niet lukt en je die spulletjes wel allemaal heb liggen, volgens mij doet dat heel veel zeer. Of het de goden verzoeken is... denk dat dat wel meevalt, vriendin van mij had ook al jaren spulletjes liggen, rompertjes, mutsjes, schoentjes, boeken enz. en zij was ook met 3 maanden zwanger. Maar zelf durf ik het nog niet zo goed, als het eenmaal zover is ga ik wel los
Zit ik hier te verkondigen dat ik niks koop, komt vanmiddag vriendlief thuis met een rood inimini rompertje, hij was op wintersport geweest en had dat stiekem voor me gekocht! Hoe lief!