PMS of vroege zwangerschapsverschijnselen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bolleboosjes, 28 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolleboosjes

7 aug 2016
    72
    0
    0
    Noord brabant
    #1 Bolleboosjes, 28 aug 2016
    Laatst bewerkt: 28 aug 2016
    Hallo allemaal,
    Heeft er iemand ervaring met pms en het verschil met zwangerschapsverschijnselen?

Ik heb vanaf 2 weken geleden (ongeveer eisprong , eerste ronde dus nog beetje gissen) na een steek links onderin mijn buik last van een apart gevoel in mijn onderbuik en last van mijn onderrug.

Nu begin ik ook last te krijgen van pijnlijke borsten.

Nooit pms klachten gehad maar ze lijken toch wel erg op klachten voor zwangerschap.
    Iemand die dit herkent of ervaring mee heeft?

2. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Ik heb elke ronde, precies vanaf 14 dagen voor me menstruatie erg veel klachten. Ik dacht de eerste ronde daarom ook dat het Zwangerschapssymptomen waren. Maar nu weet ik wel beter. Ik heb onderandere last van zeer pijnlijke tepels en borsten ik ben misselijk heb hoofdpijn duizelig trillen en zweten. Als je twijfeld dan kan je een test doen want als het inderdaad symptomen zijn dan zal dat op je test te zien zijn.

3. Umm Asmae

Umm Asmae Actief lid

25 mei 2012
    249
    0
    0
    huisvrouw/ kapster
    sorry dames maar wat is PMS?

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.103
    17.095
    113
    Zwangerschaps- en PMSklachten komen grotendeels overeen. Je geeft aan al sinds je ovulatie symptomen te hebben, dit kan helaas niet door een zwangerschap komen. Op z'n vroegst op 5 DPO begint de innesteling en hierna wordt er pas HCG aangemaakt, waardoor je symptomen kan krijgen.

Mijn 'echte' symptomen begonnen pas met zo'n 4,5 week zwangerschap.

Betekent natuurlijk niet dat je nu niet zwanger kunt zijn, maar de symptomen zullen er helaas niet door komen.

5. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik had deze symptomen ook gehad. Bij mij kwam het dus door PMS aangezien ik negatieve testen had en later ongesteld werd

6. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Premenstrueel symdroom.

Klachten dus die je voorafgaand aan je menstruatie hebt. Sommige vrouwen hebben daar erg veel last van. Oorzaak is hormonen en de symptomen lijken daarom dus ook op die van een zwangerschap.

7. Bolleboosjes

7 aug 2016
    72
    0
    0
    Noord brabant
    Thnx! Ben heel benieuwd gezien ik deze klachten niet ken van voor mijn spiraal.

Over een paar dagen eens testen. Voor nu nog helder wit😊

8. Umm Asmae

Umm Asmae Actief lid

25 mei 2012
    249
    0
    0
    huisvrouw/ kapster
    oke , duidelijk. Dank je voor de uitleg:)

9. Jay91

Jay91 Lid

28 aug 2016
    70
    0
    0
    Kinderopvang
    Hier hetzelfde . Onregelmatige cyclus , heb nu last van zweet aanvallen ( soort opvliegers ) zeer pijnlijke tepels en sinds vanmiddag ook vlagen van misselijkheid maar die waren echt maar van korte duur ! Moet dit weekend of het weekend erna ongesteld worden ... Vorige week steek in me linker onderbuik gehad , dat trok na tijdje weer weg alsof iemand met een mes aan het steken was

Laten we het hopen ..

10. Bolleboosjes

7 aug 2016
    72
    0
    0
    Noord brabant
    Spannend, zaterdag NOD dus ben benieuwd. Klachten zijn iets minder geworden.
    Ben benieuwd hoe mijn cyclus eruit zal zien gezien dit de eerste ronde is.

Hopelijk raak...zo niet dan hoop ik op iets minder heftige symptomen volgende maand😊

Deel Deze Pagina