Hallo allemaal, Ik begin lichtelijk in paniek te raken. Aanstaande weekend is het 8 weken geleden dat ik mijn laatste ontrekkingsbloed heb gehad nadat ik gestopt ben met de pil. Ik ben dus niet nog niet ongesteld geworden. Afgelopen maandag een testje gedaan maar helaas negatief. Het maakt me angstig en raak er een beetje door in paniek.. Ik lees bij iedereen ongeveer hoe snel alles weer regelmatig was en zo.. Dus waarom bij mij niet?
Bij een vriendin van me heeft het zeven maanden geduurd. Is weer op gang gekomen en d'r is ondertussen een kind Dit ter 'geruststelling'.
Er zijn er hier genoeg die echt maanden hebben moeten wachten op hun eerste ongesteldheid na de pil, helaas. Was je voor de pil wel regelmatig? Sterkte met wachten, hopelijk word je snel ongesteld.
Hier sinds 6 juni niet meer ongesteld geweest. 20 juni spiraal laten verwijderen. Ongesteldheid bleef maar uit en begon me zorgen te maken. Uiteindelijk 14 augustus (ruim 2 maanden later) voor het eerst positief getest.
Het komt helaas heel vaak voor. Ik werd de eerste keer na de pil ongesteld op dag 35 en daarna bleef het ook uit. Ik zit inmiddels ook op dag .. ergens tegen de 60 dagen
Herkenbaar.. Het is heel moeilijk maar enige wat je kunt doen is afwachten. Ben ik ook een ster in geworden destijds. Hopelijk is het dit x na het stoppen met de pil.
Ik ben eind mei gestopt met mijn pil, en 10 juli mijn regels doorgekregen, en daarna niet meer.. Je ziet aan mijn banner hoe dat komt
Pil is rotzooi. Ontregelt je natuurlijke cyclus en propt je vol met hormonen. Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik heb in totaal ook 8 jaa aan de pil gezeten. 7 jaar prikpil en 1 jaar normale pil. Het kan tot een half jaar duren voor het helemaal uit je lijf is en dus onregelmatige cyclussen blijft houden.