Hallo allemaal, je ziet mijn vraag al ! Ben er erg benieuwd naar, ben 6 weken geleden bevallen en nog niet ongesteld ! Dacht dat het dan ongeveer wel zou moeten komen ? Ben benieuwd... -x-x-x-
ben nog steeds niet ongesteld,heb wel 6 maanden volledige bv gegeven,en nu eef ik dat ook nog gedeeltelijk.dus bij mij is dat de reden denk ik. als je bv geeft dan kan het nog wel een tijd duren
Ik ben op 12 november bevallen, heb 4 weken gebloed en werd op 31-12 (jaaaa, hoe leuk ga je het nieuwe jaar in ) weer ongesteld. Gelijk weer regelmatig moet ik zeggen, ik geef trouwens flesvoeding.
Ik ben bevallen op 2 januari. Heb 5 weken gebloed, en ben gister voor het eerst weer ongesteld geworden. Is wel even weer wennen wat een buikpijn ppffff. Ik geef trouwens flesvoeding.
ondanks de borstvoeding die ik nog steeds geef, werd ik precies 4 weken na de bevalling ongesteld.. Nu gemiddeld om de 6 a 7 weken word ik ongesteld.
Mijn dochter was afgelopen zaterdag 3 maanden en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden! Heb 7 weken volledig borstvoeding gegeven en met 9 weken ben ik gestopt.
Hmm.. Ben echt benieuwd ! Het rommelt wel af en toe in m'n buik, maar 't zet niet door! Ik zal er maar ff van genieten dat ik niet ongie ben nog haha -x-
ik geef flesvoeding en hier nog steeds niets! af en toe wel buikpijn en dan denk ik....nu komt het! maar nee!
Hoi, aan mijn bovenstaande antwoord kon je zien dat ik na 3 maanden en een week nog steeds niet ongi ben geworden, wanneer is het tijd om de huisarts te vragen hoe dat zit? Groetjes
heb de eerste maand bv gegeven en na iets meer dan 5 weken ongesteld. (van mij had het langer mogen duren hoor...)
iik heb 4 weken borstvoeding gegeven nu dus flesvoeding ik ben 3 januari bevallen 3 weken daarna weer 1x heftig gebloed toen 3 weken later gewoon ongesteld, zit nu alweer aan de pil
Ik heb borstvoeding gegeven en was nog niet ongesteld toen mijn dochter 4 maanden was. Toen ben ik de pil maar weer gaan slikken (en na 3 weken ongesteld). Gr, Danielle
Hier NOG niet ongesteld ! Wanneer moet je aan de bel trekken ? Ik heb het veilig gedaan... maar stel dat er iets kapot was gegaan OhMyGod! Nou ja, het zal vast niet toch ?! -xxx-
Heb 3 maanden volledige bv gegeven. Geef nu al geruime tijd alleen de ochtend en avond voeding, maar nog niet ongesteld. het kan dus nog wel even duren....(ik maak me inmiddels wel een beetje zorgen )