Goedemorgen, Gisteren mijn laatste controle echo gehad na mijn miskraam 2 weken geleden want het hartje was gestopt met kloppen, die is opgewekt met medicijnen omdat het niet los kwam. Gelukkig nu helemaal schoon. Hij keek gelijk naar mijn eistokken en zag daar al een eitje van 1cm zitten die zeker potentie heeft zei hij.. maar ik testte gisteren nog heeeel licht positief met een vroege test maar ovulatietest is al licht.. Kan dit dan al zo vroeg? Ook nog met een mini beetje hcg in mijn lijf? Normaal heb ik ook hele lange cyclussen(pcos) dus ik geloof het niet echt.. Ook niet omdat ik niet zo gezond heb geleefd de afgelopen weken omdat ik het even niet meer zag zitten na deze miskraam (ongezond gegeten en naar de sigaretten gegrepen) .. Ik ben niet onder behandeling want ik wil het eerst allemaal nog zelf proberen want het zwanger worden is geen probleem (2x zwanger geraakt in 4x ovulatie) alleen het zwanger blijven nog..
Ik heb geen ervaring met pcos maar een eicel springt als het follikel zo'n 2 cm is dus kan goed dat je nu nog een lage lh waarde hebt en over een paar dagen hoger en over een week je eisprong als het gestaag doorgroeit naar de ongeveer 2 cm pd Sterkte nog en succes
Hi dit kan gewoon! Ik heb na mijn miskraam nu bijna mijn tweede eisprong ondanks dat mijn zwangerschapstesten nog steeds licht positief zijn (miskraam is bijna 7 weken geleden)
Ja, dat kan. Hier was zwangerschapstest ook nog heel licht positief na 3 weken toen mijn ovulatie kwam. Ik deed ook al een aantal dagen ovutestjes en ik tempte waardoor ik wist wanneer eisprong was. Hopelijk een eitje met een plakkertje, ik gun het je zo!
Ik kreeg juist direct na de miskraam een normaal cyclus. De gyn zei dat ze vaker zag dat een cyclus 1 of 2 rondes werd gereset voordat t weer in het foute patroon verviel. Hoewel ik er niet zwanger van raakte, had ik wel een eisprong uit mijzelf mooi op tijd.