Belgische meiden

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door snoezelke, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Ik zag dat het vorige topic gesloten werd. Zelf ben ik hier een tijdje wegens omstandigheden niet geweest maar misschien is het wel een leuk idee om weer een Belgisch groepje op te starten.

Ikzelf ben 24 jaar, woon in West-Vlaanderen, sinds een paar maand weer single wegens mijn fysiek in grote sprongen weer achter uit is gegaan en hij daar moeilijk mee om kon. Op dat moment waren we al 9 maand bezig voor ons eerste kindje. Ik ben kinderverzorgster van opleiding.

2. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een belgische.
    Ben 29 en woon samen met mijn vriend in Limburg (Hasselt).
    Hebben sinds 1 april een zoontje F.lynn, na lang proberen via IVF zwanger geraakt.

Wat jammer van je relatie, is er een kans dat het nog goed komt?

3. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Nog een Belgje :)

Een Vlaams Brabantse om precies te zijn. Ik ben 28 en heb 1 zoontje van bijna 8 maanden oud. Nu zwanger van een tweede, maar ik moet de eerste echo nog krijgen dus het is nog spannend ;) Via ICSi trouwens.

Verschrikkelijk als je ineens je kinderwens terug opzij moet schuiven. Je leeft er toch naartoe, als vrouw, ...

4. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Hier ook een Belgische van Antwerpen :)

5. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Welkom hier alle drie!
    claro84: Geen idee of het nog goed komt. De tijd zal raad brengen. Hoe gaat het nu met je zoontje?
    karnijn: Oh ze komen snel op elkaar dan :)

6. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Karnijn, super dat je al opnieuw zwanger zijt. Duim voor goed nieuws.
    Hopen ook snel op een tweede. Gaan dit jaar de natuur even zijn gang laten gaan en vanaf 2014 terug starten met IVF.

Snoezelke, zoontje doet het super goed. Is een vrolijk manneke met een goede eetlust ;).

7. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Hoi hoi, hier nog iemand van belgie :)
    Ben bijna 28 en woon in limburg maar ben afkomstig van het antwerpse.
    Wij hebben ook een kinderwens maar zijn ook even moeten stoppen omdat ik een operatie heb moeten ondetgaan 2 weken geleden , nu nog herstellen en dan misschien volgend jaqr er weer voor gaan :) we kijken er al naar uit

8. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Inderdaad, ze komen snel op elkaar. Ik heb mijn kinderen altijd snel na elkaar gewild. Dit is nu wel heel snel :p Maar omwille van werk was het nu of nog twee jaar wachten... Dan toch terug aan de slag met onze cryo's. Nooit gedacht dat het zo snel zou lukken. Ik ben er wel blij om, maar eerlijk gezegd ook een beetje bang. Het gaat zwaar zijn. Straks de eerste echo. Eerst zien hoe dat deze is :)

snoezelke, hoe is het nog met jou en je vriend?

babylove, welkom, hopelijk geen al te ernstige gezondheidsproblemen.

Fayenne, heb jij al kinderen, zwanger?

9. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Ik heb 3 kinderen :) 2 zonen en een dochter

Karnijn gefeliciteerd met je zwangerschap! inderdaad snel op elkaar maar ik denk wel leuk als ze wat groter zijn dat er zo weinig verschil is.
    Onze 2 jongste zonen schelen 3,5 jaar en dat is op deze leeftijd net teveel.
    Maar dat zal wel beteren als ze ouder worden en meer met elkaar kunnen spelen.

Vandaag is er een jaarmarkts hier! erg gezellig! zie ineens vee langslopen :D

10. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Oh wauw. Dat is al een gezellige boel thuis. Lekker veel leven :) Ik wil er uiteindelijk ook wel drie. Maar we zullen eerst zien hoe het met deze twee lukt. Wil jij er nog bij?

De echo gisteren was goed. Het hartje klopte. Gerustgesteld :)

11. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Ah super dat de echo goed was!!

Wij willen graag nog een 4de kindje ja! ..... altijd afwachten of het ons nog gegunt is natuurlijk.

Druk is het nu zeker al ! maar wel erg leuk hoor! volgend jaar september mag onze jongste naar school kan me niet voorstellen dat ik dan geen kindje meer thuis heb om voor te zorgen haha!!

12. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Karnijn, super dat de echo goed was.

Hebben gisteren het er nog eens over gehad ivm met terug starten met IVF, wouden eerst pas in januari bellen maar hebben besloten om het telefoontje al in oktober te gaan doen.
    Mocht hij dan zeggen van je mag dadelijk starten kunnen we nog zeggen van wachten nog een maandje maar stel dat hij zegt je moet eerst dit of dat nog bijhouden of doen zijn we zo ie zo al enkele maanden verder.

13. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Ik kan me voorstellen dat je moet afkicken als de kleinste naar school gaat. En 4 wauw! Dat kom je ook niet vaak meer tegen. Moet leuk zijn voor de kinderen zo'n groot gezin. Nu, maar ook later.

Claro, ik mocht opnieuw starten wanneer ik wou. Maar veel zal wel van je dokter afhangen. Een paar dagen na de laatste borstvoeding moest ik bloed laten nemen. Als die waarden ok waren kon ik met de medicatie beginnen voor een tp. Ik vind het een goed plan van even op voorhand te bellen. Vaak ben je in het traject een paar maanden kwijt vooralleer je het door hebt.

14. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Karnijn: We zijn ondertussen uit elkaar jammergenoeg. Hij heeft volledig met me gebroken. Het zal inderdaad soms zwaar zijn als ze zo snel achter elkaar komen maar het voordeel zal zijn dat ze veel aan elkaar zullen hebben nu zo zo snel op elkaar komen ;)
    Babylove: Hopelijk kunnen jullie er snel weer voor gaan dan. Ik duim!

Deel Deze Pagina