Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar lotgenoten in de omgeving van Leeuwarden die ook vruchtbaarheidsbehandelingen ondergaan. Sinds vorig jaar zijn wij bezig met dit traject en ik merk dat ik heel veel behoefte heb aan (persoonlijk) contact met vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten. In mijn omgeving ben ik de enige die dit doormaakt en ik merk dat het voor mensen heel moeilijk voor te stellen is wat je doormaak. Via het forum heb ik iemand leren kennen aan de andere kant van het land waar ik veel steun aan heb gehad. Op die manier weet ik hoeveel je kunt hebben aan iemand die weet wat je voelt, denkt en doormaakt. Het lijkt mij fijn om iemand te leren kennen die dichterbij woont, zodat je ook nog eens bij elkaar op de koffie kunt gaan. Als je ook behoefte hebt aan een lotgenoot om mee te praten in de omgeving van Leeuwarden, dan kun je hier reageren of (als je liever niet aangeeft dat je in de omgeving van Leeuwarden woont) een pbtje sturen. P.s. Ik wist niet waar ik dit onderwerp moest plaatsen, dus ik heb het hier maar geplaatst.