Sinds vannacht heb ik al weeën. Ik heb er wel goed doorheen kunnen slapen, dus zo heftig waren ze niet. Sinds 12 uur vanmiddag komen ze regelmatig, echt om de 5 minuten. Ik ben om 14 uur naar het ziekenhuis geweest, aan de CTG gelegen die registreerde duidelijk de weeën. Maar bij controle bleek 0,0 ontsluiting! Niet eens het verstrijken van de bmm.. Om 17 uur moest ik weer terugkomen (omdat ik hartpatient ben en aan de antibiotica gelegd moet worden zodra de bevalling begint, zijn ze heel voorzichtig) en wederom CTG en toucheren; nog steeds 0,0 ontsluiting en geen verstrijking van de BMM! Ik word echt gek! IK heb echt regelmatig weeën, beginnen onderin mijn buik, dan doorstralend naar mijn rug en een mega harde buik die ongeveer 45 sec aanhoudt. Tja ze konden me ook niet zeggen of het nou voorweeën of echte weeën waren. Nu ik dit zit te typen heb ik er alweer 2 weg moeten zuchten. Het lijkt ook wel of ze steeds heftiger worden. Ik heb overigens net onder de douche gestaan en daar heb ik er ook een paar weg moeten zuchten, ze zijn er niet meer of minder om geworden. Ppff echt zoo vermoeiend dit, wat zijn dit nou?! Duimen jullie voor me dat het door gaat zetten vannacht?!
Spannend meid! Ik hoop voor je dat het nu toch heeft doorgezet. Raar he hoe die weeen soms verlopen. Kun je urenlang pijn lijden en geen extra ontsluiting hebben, of ineens in een uur zoveel cm erbij. Ik hoop het laatste voor je en dat jullie kindje inmiddels geboren is!
heey ozgul, oooh wat spannend, we leven met je mee. Hopelijk ben je nu aan het bevallen en zet het door zodat je snel je ukkie in je armen hebt. succes meis.. veel liefs rensje
Jeetje, echt spannend. Hopelijk gaat alles voorspoedig nu en heb je snel je spruitje bij je en zo min mogelijk pijn!
TIP.. ga op bed liggen.. OP JE LINKERZIJ!!!.. dat verbeterd de algehele doorbloeding en dat stimuleert de weeen...hier werkte het wel degelijk.. ook gordijnen dicht en zorg voor ontspanning.. wedden dat t doorzet!!!!...SUCCES
Dames ik ben vanmorgen om 6.47 bevallen van mijn zoontje! Ik heb hem letterlijk en figuurlijk de wereld op gelanceerd! Het gehele verhaal komt nog! Ik ga nu ff bijkomen. Tnx voor jullie berichtjes!
Ik ben ook benieuwd naar haar verhaal! Maar laat dat voorlopig nog maar even lekker wachten hoor meid! Je hebt je rust hard nodig! Zeker als je al een kleintje hebt rondlopen!
Hey lieverd!!! Van harte gefeliciteerd met je zoontje! Ik ben benieuwd naar je verhaal. Ik hoop dat je snel bijgekomen bent en lekker geniet. Veel liefs!