Welke electrische bakfiets?

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door Safraantje, 17 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Safraantje

    Safraantje Actief lid

    26 jul 2015
    222
    2
    18
    NULL
    NULL
    Welke electrische bakfiets is een aanrader? De 1 zegt dit de ander dat... ik heb geen groot budget, en fiets erg veel.
    Ik zie fietsen van €3000/€4000 (daar heb je ook een knappe auto voor) ☹️.
    Goedkope hebben veel slechte recensies. Waar doe ik nu goed aan?
     
  2. Jezz84

    Jezz84 Actief lid

    30 dec 2012
    455
    111
    43
    Hoeveel kinderen wil je meenemen? Wij hebben 2 meiden en hebben een babboe city mini. Dat is een bakfiets op 2 wielen en nog een slagje kleiner dan de gemiddelde 2 wiel bakfiets. Er kunnen 2 kinderen en makkelijk een paar tassen etc mee. Niet iedereen hier is fan van babboe maar wij zijn er heel erg blij mee! De elektrische ondersteuning is heel fijn en hij fietst super makkelijk.
    Mijn zus heeft een 3 wieler bakfiets gehad maar dat is vooral in het begin wel even wennen met fietsen. Voordeel is dat daar weer makkelijk 4 kinderen inpassen. Succes met zoeken!!
     
  3. zeilbootje

    zeilbootje Fanatiek lid

    15 jan 2014
    2.645
    1.286
    113
    Ik heb een babboe city mountain die ik overweeg te verkopen. Mocht je interesse hebben stuur maar een pb!
    Maar het is heel persoonlijk wat je fijn vindt. De een wil een driewieler, de ander een tweewieler.
    Ik vind onze tweewieler enorm fijn fietsen, maar gebruik hem steeds minder nu de oudste zelf kan fietsen.
     
  4. nutts

    nutts Fanatiek lid

    13 apr 2014
    1.934
    462
    83
    Ik ben fan van de babboe curve mountain
     

Deel Deze Pagina