Ja, of als je een iPhone hebt via de podcast app! Ik vind het heel fijn op Podcasts te luisteren tijdens wandelen.
Ook erg leuk: revisionist history van Malcolm Gladwell. En van die serie podcasts zoals Bob hou ik dus echt weer helemaal niet! Graag een half uurtje met een kop en een staart er aan, en dat ik er iets van op steek. Dat gezegd hebbende is Datevermaak ook briljant! Man wat voel ik me dan oud twintigers die via Tinder en zo daten in Amsterdam. Zo ver van mijn bed!
Omdenken Van twee kanten (relatierubriek uit de Volkskrant) Where should we begin van Esther Perel (relatietherapie, systemisch werken, ben altijd erg onder de indruk van haar gesprekstechnieken) How's work van Esther Perel (hetzelfde maar dan gericht op werkrelaties) How to invent a country (historisch, BBC Radio) Phil in the blanks (Dr. Phil )
- Zelfspodcast - Universiteit van Nederland - Potterless (over een jongen die voor het eerst in zijn leven Harry Potter leest en dat met vrienden bespreekt). - Hello from the magic tavern (volkomen kansloos geouwehoer, over iemand die achter een burgerking door een magisch portaal is gevallen en nu in een magisch land zit en daar een podcast over maakt), heerlijk in de auto van werk naar huis.