met ups en downs last van" bekken, onderrug, maar ook bovenbeen ( een kant) en gewricht knie ( ook een kant allebei zelfde) een been. soms ineens trillen zwak gevoel soms alle energie uit me lichaam en alsof ik dood ben, zo moe andere moment lijkt er niets aan de hand Loop nu bij dokter voor Bloedtest op ontstekingen en nieren en schildklier en vita mines. Herkent iemand he, ik zal me bijna zorgen gaan maken.
Ik herken niet het hele plaatje, maar leg het eens voor bij een bekkenfysiotherapeute? Bel die gewoon op en vraag of zij dit herkennen of juist niet. Zou het niet gewoon een algemene verzwakking van je lichaam kunnen zijn, omdat zwangerschap en bevalling nogal een aanslag op je lichaam is. En dat dit gewoon tijd nodig heeft met gezonde voeding en wandelen? Ga eens Supradyn Energy gebruiken anders, een multvitamine die ook meer energe geeft. Wel rustig aan blijven doen, gebruik de extra energie voor het herstel.
Ik denk dat het idd zwakte is of ergens te kort aan, want heb ineens momenten dat ik me ziek voel, overal van die zenuwpijntjes heb en weeig word en me dan heel licht voel....ook iriteer ik me overal aan en kan weinig genieten zie alleen maar de negatieve dingen waar ik me aan stoor. heb even bloedlaten prikken, hopelijk is dat op te lossen met een voedingsmiddel. Ik eet over algemeen gezond, eerder te weinig dan teveel. maar altijd bruin brood en verse sapjes =)
Ha mamajojo Ik herken het wel. Tijdens de zwangerschap zware bi wat al een aanslag op mijn lichaam was. En nu eigenlijk geen tijd om bij te komen. Wat zich uit in veel hoofdpijn en me idd af en toe ineens ziek voelen. Daarnaast suizen in mn hoofd, ijzer te kort? Gebruik extra veel vitamines. Maar helpt nog noet genoeg. Binnenkort naar de huisarts.
Hey Teske, ja we zijn vrijwel tegelijk bevallen. Hoest? Ja balen he, miss idd stof te kort, ben benieuwd wat er uit komt, voor jou ook spannend, hopelijk iets wat snel te herstellen is. succes meid