Poe poe.. namen!

Discussie in 'Babynamen' gestart door Inkie27, 26 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Vinden jullie het vinden van een leuke naam ook zo moeilijk?
    Ben nog maar heel pril maar droom al weg bij het zoeken van namen hoor :D

Alleen... het is zo moeilijk!

Hebben jullie leuke originele namen voor zowel jongen als meisje?

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik vond Dex leuk voor een jongen en Sydney voor een meisje :D

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

goh hier hebben we nog steeds geen 100% naam wel een geluk nu we weten dat het een jongen is het al wel makelijker

4. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

voor een meisje Isabeau en een jongen Finn!
    Zijn we zelf erg blij mee!

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik ben er al helemaal uit maar mijn man vindt het wat te vroeg om er over te discussieren, hij stelt dat we alles kunnen gaan plannen en regelen na de 20 weken echo, dan weet je wat het wordt als je geluk hebt en dan is de kans dat het alsnog misgaat best klein, mijn man is echt de meest nuchtere/praktische lieve scheet op aarde maar ik droom al weg hoor! ik weet al precies welke naam en wat voor kamertje het moet worden, ;)

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wij wisten de eerste en tweede naam van zowel een jongen als een meisje al voordat ik zwanger was :)

Toen het eenmaal zover was hebben we er verder ook niet meer over nagedacht. Andere namen kunnen toch niet tippen aan deze (voor ons persoonlijk dan). En nu ik mijn knul met de 20 weken echo weer heb gezien, weet ik gewoon zeker dat de naam die wij gekozen hebben, perfect bij hem gaat passen.

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Jongensnamen geen probleem, als ik zou bevallen van een 2-ling, 2 jongens, geen probleem.

Maar het wordt dus een meid :D En ik vind meisjesnamen zooooo moeilijk! Mijn man en ik hebben ook erg verschillende smaken. Ik ben meer van Jente, Fay, Feline enzo en hij meer van Sanne, Noor, enz. Lastig dus!

8. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    wij weten ook echt nog geen namen, vind het super moeilijk! en we worden het vaak ook niet eens over namen..
    ben blij als we de namen hebben, volgende week weten we of we jongens of meisjes namen moeten zoeken dat scheelt weer.

9. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    moeilijk he? wij zijn er ook nog lang niet uit, en we weten niet wat het wordt dus dubbel zo moeilijk.

10. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Bij ons is het echt nog 100x veranderd....

Pas nu sinds een maand of 2 weten we het zeker :D

11. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Wat apart dat je twee zo verschillende namen hebt gekozen. Isabeau, middeleeuwse Franse naam hoor je zelden en Finn.. toch redelijk popi op dit moment. Aan de andere kant Isa hoort je ook overal dus eigenlijk valt het wel weer mee. Misschien een idee om Finneas te gebruiken en 'm dan Finn te noemen.. ziet weer een beetje in lijn met Isabeau

Isabeau vind ik trouwens prachtig. Finn wat minder maar goed, smaken verschillen :D

12. Li manu

Li manu Lid

30 sep 2008
    92
    0
    0
    Cherish hoor je heel weinig Lisa, yara en maud zijn ook erg leuk maar hoor je wel veel

13. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Jep. Voor een meisje hadden we Yuliya. Het wordt een jongetje.
    Die naam ga ik hier niet posten.

Deel Deze Pagina