Moeder mishandelt lerares

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Donja, Jan 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Donja

Donja Actief lid

Jun 23, 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    Stein - Een 34-jarige moeder uit het Limburgse Stein is dinsdag aangehouden op verdenking van mishandeling van een 31-jarige lerares van een basisschool in die gemeente.

De moeder vond dat haar dochtertje in de middagpauze te kort had buiten gespeeld, meldt de site Blikopnieuws.nl. Daarom ging ze de lerares te lijf. De juf werd aan haar haren getrokken en hield aan de schermutseling krassen op haar gezicht en hals over. Ook werd ze door de vrouw bedreigd.

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

:$ Belachelijk zeg..

3. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Aso volk zeg...pffff

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    en dat noemen ze volwassen?????

5. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Zou dat de enige echte reden zijn voordat we oordelen en reacties plaatsen??? Bedoel t nie direct tegen jullie hoor meiden, maar algemeen omdat op de nieuwspagina's ook reacties worden geplaatst.

Als dat de enige reden dan is t wel erg dat ze t op die manier probeert op te lossen, zo niet zal er vast wel een voorgeschiedenis zijn of een ander probleem wat niet vermeld is in t nieuws.

6. Aura

Aura Niet meer actief

Weet niet wat daar is gebeurd, maar ik ben vroeger zo gepest dat mijn moeder ook wel eens met jeukende handen to de lerares heeft gestaan omdat niemand iets deed.
    Ligt aan de reden natuurlijk...geweld is nooit goed...maar soms als het om je kind gaat...kan het heel gevoelig worden.

p.s. mijn moeder is altijd netjes en rustig gebleven, weet niet of ik dat zo goed had gekund.

7. beertje87

beertje87 Actief lid

Sep 16, 2008
    339
    0
    0

dat denk ik ook ik denk ook niet dat je daarvoor de leraares aanvliegt of je moet echt niet spooren.

8. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Dan vind ik nog, hoe dan ook dat je toch echt zelf het goede voorbeeld moet geven. Er zijn tenslotte kinderen bij...

Begrijp me niet verkeerd ik heb ook wel eens iemand aan willen vliegen (lees voormalige gastouder) omwille van mijn kind maar ook toen ben ik netjes gebleven.

Share This Page