poedermelk

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door ano1, 23 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano1

ano1 Niet meer actief

goedemiddag ,

ik heb even een korte vraag , ons kindje van 5 weken krijgt poedermelk van het Kruidvat merk ( forte ) en een schep Johannes brood pitmeel

nu is hij vorige week opgenomen , nu heb ik nog een hele doos opengebroken melk poeder en Johannes brood pitmeel in een plastic bakje ( afgesloten ) , Hoelang blijft dit goed , het is nu 1,5 week open.

ook vroeg ik mij nog wat af, thuis kreeg ons kindje johannesbroodpitmeel van het Kruidvat merk , hier in het ziekenhuis krijgt hij dat ook maar dan van het merk nutriton of nutrilon, weet zo niet meer hoe het heet.

moeten wij nu dat merk blijven door geven of toch gewoon weer ons eigen merk ? we hebben namelijk een erg onrustige baby die niet tegen veranderingen kan en ik zag op de pakken dat beide weer een andere samenstelling hebben...

liefs

2. Nutricia

Nutricia Bekend lid

4 jun 2014
    537
    0
    0
    Hi Ano1,

Dank voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevingsrichtlijnen zijn wij niet bevoegd om vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden te beantwoorden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau/arts. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven.

Goed om op de verpakking te bekijken hoelang de johannesbroodpitmeel te bewaren is na openen.

Groetjes,
    Samara - Nutricia voor jou

Deel Deze Pagina