Hoi meiden, Ik kon me niet beheersen en heb vandaag, 11 dpo, een test gedaan. Wat zien jullie? Hetzelfde als ik? Het stomme is alleen dat de CB met indicator dus 'niet zwanger' aangeeft :x, terwijl je deze voor nod kunt gebruiken (toch?). Oh, ik heb trouwens getest met avondurine! Liefs!
Thanks meiden voor de reactie! En voor beiden: gefeliciteerd met jullie zwangerschap! De plus is inderdaad niet goed te zien op de foto, maar in het echt beter dan de KV. Whaaaaaa, spannend! Ik hoop het zo!
Lief van je! En voor jou uiteraard ook een plakbeeb! Ik hoop je bij een zwangerschapsclubje straks tegen te komen! Hihi.
Ik zie ze beide hoor. En geloof dat een indicator meer hcg nodig heeft. Heb het lijstje even voor je opgezocht: kruidvat 2V5 - 8mIU testjezelf - 20 mIU Clearblue Digital - 50 mIU Clearblue +/- 25 mIU CB met indicator lopen de mIU op als volgt; eerst 25 voor de 1-2 dan 200 voor de 2-3 en 3+ geldt voor 20000 nou over 2 dagen weer testen. zou echt super zijn zeg!!!!
Thanks Mamavangwenn! Lief dat je het even hebt opgezocht! Ik google alles, maar daar had ik nu nog niet aan gedacht! Jij ook bedankt Jojo! En Pasja, sterkte met de laatste loodjes!