Wie voelt de baby ook zo hoog?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Steffie2211, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steffie2211

Steffie2211 Actief lid

26 apr 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik ben nu 25 weekjes zwanger en voel de baby eigenlijk alleen maar heel hoog trappen (4-5vingers boven navel), de laatste keer bij de gyn. lag de baby ook met het koppie naar beneden maar voel eigenlijk nooit iets onderin de buik.

Wie herkent dit?

2. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Bij mij is het heel vreemd: ik voel haar het ene moment boven mijn navel, terwijl ik haar nog geen seconde later of zelfs tegelijkertijd net boven mijn schaambot voel schoppen (/slaan?). Lijkt me niet dat ze in spagaat of split ligt, dus ik denk dat ze én schopt én slaat.
    Maar ja, ik voel haar heel vaak boven mijn navel.

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik voel hem meer onder de navel. Boven de navel voel ik enkel gekriebel. Maar echt schoppen toch wel onder de navel, nabij het schaambot.

4. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik voel haar ook regelmatig hoog boven m'n navel, maar ook heel laag dus ik denk ook dat ze dan aan het slaan is. Maar ze slaat dan wel hard, m'n hele hand beweegt als ik hem op de juiste plek heb liggen :D

5. LaNina

LaNina Actief lid

22 jun 2012
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel alle bewegingen links of rechts ter hoogte van de navel of van onderen bij mijn schaambot. Heb tot nu toe nog nooit iets boven de navel gevoeld. Nu is het wel zo dat mijn beeb al ingedaald is en ik daarom de bewegingen ook wat lager voel.

6. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Oooohhhh, dan ben ik niet de enige. :D Dacht al dat het vreemd was wat ik voelde.

7. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Hier ook vaak hoog hoor! Ik denk dat ze zo af en toe mijn ribben probeert aan te tikken ;)

Deel Deze Pagina