Poeh heftige griep dit keer

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by missguit, Jan 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missguit

missguit Bekend lid

May 17, 2011
    886
    1
    16
    Hallo,

Nou m'n zoontje is wel eens ziek maar hij is vanaf vorige week maandag echt al geveld door de griep..
    Hoesten flinke groene snottebellen....
    Zijn er nog meer kinderen die dit hebben gehad?

2. Belly34

Belly34 Actief lid

Jan 29, 2010
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja mij dochtertje hoest heeft oorpijn en verkouden.
    Het houd niet op.Vind hetzo sneu.
    Ligt nu naastme in bed heb haar sinaspril gegeven en een washandje met gesneden uitbij haar oor.
    Hopelijk knapt ze snel weer op. Maar is een langdurig iets hoor.

3. Rombely

Rombely Niet meer actief

Hier ook, zes dagen best hoge koorts (min 39,5), zo zielig.... maar alweer helemaal opgeknapt gelukkig.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Volgens mij is bijna iedereen ziek op het moment. Ik heb zelf 4 weken gehoest, nu er vanaf en nu beginnen de kinderen weer. Pfff. Ik ga in principe niet naar de dokter, behalve als ze echt ziek (koorts, hangerig, niet eten) zijn en als dat een paar dagen duurt en niet verbetert. Oudste had dat in de kerstvakantie en had toen een beginnende luchtweginfectie. Met antibiotica was ze er snel vanaf. Dus niet té lang blijven doorlopen als hij niet opknapt.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Jep wij zijn net allevier aan het bekomen. De jongste het heftigst..vanaf vorige week donderdag ziek...paar dagen boven de 40 graden koorts, dubbele oorontsteking en beide ogen ontstoken...

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij zijn ook flink ziek geweest, dochter een week met koorts op bed en daarna is ze nu al 3 weken verkouden en hoesten nu heeft ze vandaag weer enorme koorts. Zoon had ook een paar dagen koorts, toen bleef hij kwakkelen, viel hij weer terug in de koorts, en na 3 weken kwakkelen bleef hij zo hoesten dat hij moest spugen. Toen kreeg hij een AB kuur en knapte snel op maar hij reageerde allergisch op de AB en zit nu dus onder de rode vlekken en is alsnog weer hangerig! Ik ben zelf ook een week ziek geweest en daarna nog zeker een week hangerig. En daarna dus ook al 3 weken verkouden. Echt zo belabberd. Ik wist niet waar ik 't zoeken moest zo beroerd voelde ik me met die griep, kon echt niet bewegen van de hoofdpijn en spierpijn. Het is zeker een heftige griep zeg...

7. susy26

susy26 Niet meer actief

mijn oudste is was ook een tijd aan het sukkelen. Buikpijn, koorts, vergeven, warm ,koud...hoesten... dan ging het weer beter dan weer zo'n dag zeg maar, heeft toch wel een week of 3 geduurd. nu gaat het gelukkig weer de goede kant op.

8. Uuz

Uuz VIP lid

Dec 8, 2014
    6,241
    818
    113
    Ja, Dl is paar weken terug voor het eerst echt ziek geweest, en ik ook (keel, oor, hoesten, snotteren, koorts, maag/darmen). En we waren er net weer bovenop: begint het deze week weer opnieuw...

9. 2jees

2jees Niet meer actief

Hier ook al drie dagen bij de oudste, koorts, erg keelpijn en hangerig.
    De jongste voelde ook warm aan vanmiddag..

En o ja ze krijgen vlekjes op de handen, en de wangen zijn heel rood en warm. Iemand een idee? Lijkt wel 5e ziekte of zo maar in principe ben je daar niet zo ziek van!?

Share This Page