Hoi allemaal Wij beginnen zo langzamerhand na te denken over een naam voor onze kleine spruit.. We hebben een dochter, toen zij nog in de buik zat hadden we ook nogal moeite met een jongensnaam vinden en aangezien we nu weer het geslacht niet weten moeten we de strijd weer aangaan haha.. We houden van korte namen, zowel in NL als internationaal goed uit te spreken.. Lijstje wat we de vorige keer hadden bevatte o.a.: Ian, Jake, Dex, Owen.. Btje deze stijl dus, maar sta ook open voor andere suggesties.. We zijn niet zo van de Hollandse namen.. Dus bij deze, wie heeft er inspiratie
Dion Brent Lex Troy Alec Niles - Nyles Scott Royd Evan Quinn - Quint Jim Rax Kian Neil - Niall Finn Kayne Roan Beau Noah Floyd Kaige Trent Jace Glenn Otis Luke Shaw Mitch Chad Mace Kyle Josh Dean Myles Jeb Sid - Syd Phil Lion Matt Chris Cliff Mick Sean - Shawn Clint Lloyd Jeff Dwight Ryan
Thnx dames, ik heb weer wat voer voor op mijn lijstje.. Heel veel stond er ook al op, dus wat betreft smaak zitten jullie wel goed hihi
Hihi m'n zoon heet Owen en nu hebben we Dex op t lijstje staan! Kan me dus wel vinden in jouw lijstje! Wellicht vinden jullie Mason en Xavi ook leuk?