poeh misselijk

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sofia1978, 19 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofia1978

sofia1978 Niet meer actief

hoi
    Ik ben al 3 dagen bij vlagen misselijk!!!!en een brok ik de keel.De hele dag door zon beetje.Moe ik loop de hele dag te gappen!!!!Maar heb geen gevoelige borsten!!!!

Me moeder zegt dat het door het weer komt,hmmm.Ik moet 31-08 ongi worden,we hebben wel lekker geklust in de vruchtbare dagen.Maar ben je dan nu al misselijk als je zwanger zou zijn????Wie herkent dit??Bij de eerste had in alleen erge pijnlijke borsten(alsof er een vrachtauto over was gereden)

2. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    hmm..31-08 duurt natuurlijk nog effe..maar het kán..Wanneer heb je je ei gehad?? Ik heb namelijk weleens gelezen dat sommige dames echt al vanaf het moment van de bevruchting klachtjes hebben..

En een eerste zwangerschap hoeft natuurlijk niet precies zo te lopen als een tweede..

Ik kan er zelf helaas nog niet over meepraten..

Liefs,
    Anna

3. emni

emni Actief lid

11 aug 2009
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi
    Ik heb hetzelfde ik ben al vanaf vorige week misselijk bij vlagen en ook flink!!zelfs maar 1 dag soort van ongi geweest weet niet wat het precies was....maar heb al een paar testen gedaan en steeds negatief
    Snap er ook niks van.. nu ik erover schrijf ben ik zelfs beroerd haha
    heb ook steeds vol gevoel en kan niet naar de wc opgeblazen buik maar geen gevoelige borsten

Ben nu van plan om morgen de extra gevoelige test van predictor te kopen en dan vrijdagmorgen maar testen

succes meid
    hoop het voor je:)

4. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Een paar dagen na eisprong kreeg ik ook last van misselijkheid.. niet erg... ik omschrijf het altijd als een beetje een weeig gevoel.. soort van mindere mate wagenziek... Bij mij kwamen de gevoelige borsten 1 dag na NOD ongeveer...

Zal wel wat HCG voor jullie strooien meiden, ik heb er toch genoeg ;)

5. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Heej emni..

Klopt je banner dan wel? Of niet helemaal precies? En die ene ongi dag, hoe zag die eruit? Kan namelijk ook een innestelingsbloeding geweest zijn..En wanneer is dan je NOD? Of ben je al overtijd..

Ik duim iig voor je!!

Liefs,
    Anna

Deel Deze Pagina