Kan t zijn dat ik zelf al hcg aanmaak. Wrm vraag ik dat Ik heb 23 nov. 5000 pregnyl gezet Op 27 nov 1500 pregnyl gezet Op 30 nov 1500 pregnyl gezet En morgen 3-12 1500 pregnyl gaan zetten.. Nu is mijn vraag gisteravond deed ik een test En die was bijna blanco Vanmorgen deed ik een test en die was weer donkerder En vanaaf deed ik een test en die was ook weer donkerder Nu is mijn vraag kan t zijn dat ik zelf al hcg aanmaak? Wie heeft dit al is meegemaakt of heeft er ervaring mee
Bovenste vind ik eerst oplopen en dan weer aflopen,onderste zie ik geen verschil. Heb je vandaag weer getest? Oh wacht lees nu dat je 3 12 nog pregnyl gaat spuiten, ik ben geen expert maar volgens mij duurt dat toch een tijd voor het uit je lichaam is toch? Denk ik toch dat deze testen daardoor posi zijn. Wanneer is je nod?
Tuurlijk kan je zelf al hcg aanmaken maar de testen zijn echt nog duidelijk positief door de pregnyl helaas. Feit dat de test eerst licht is en uren later donkerder komt doordat de pregnyl bij de eerste test nog zo hoog was, de test dat niet goed aan kan en dus lichter is. In de avond is het pregnyl afgenomen waardoor de test het beter aankan en een duidelijkere streep geeft. Als je gisteren weer pregnyl hebt gezet zou ik pas volgende week donderdag voor het eerst weer gaan testen. Dat moet alle pregnyl er zeker uit zijn. Succes
Bedankt voor jullie reacties... Ja is ook maar ik dacht dat het er al uit was snap je... Maar anyway ik test nu zondag gewoon weer want ik drink zoveel theej dan als ik een streepje heb Miss kan ik dan beter weer een foto plaatsen en wie weet wat er staat.. Ik vroeg me alleen af normaal zou 6 dec mijn nod zijn dus wanneer zou ik dan eigen hcg aan moeten maken want ik had 23 november een smile geplast?
23 nov een smiley is uiterlijk 25 nov. je eisprong. Hier 14 dagen bij optellen kom je op 9 december uit als nod. Dus woensdag. Je zit nu dus op 9 dpo. Stel dat je innesteling op 8 dpo is dan komt er rond 11-12 dpo hcg vrij in je urine. Dat zou dus op 6-7 december zijn. Maarja... is de innesteling later, komt er ook later hcg vrij. Ik zou daarom woensdag/donderdag aanhouden als testdag.
Ooh wouw dit is een goede uitleg zeg helemaal geweldig Ik ga zeker aan je melden wat het is geworden Ik hoop zwanger natuurlijk Liefs
RoGiJuLi Dus jij zit in je laatste weken je hebt ook al een hoop mee gemaakt op t gebied van zwangerschappen ed.
Klopt ik ben al aan het aftellen En vanaf 1997 bezig geweest met een kinderwens dus weet behoorlijk wat van de mmm en bijbehorende medicaties etc. helaas.