Gisteren ben ik m'n slijmprop verloren, vandaag heb ik het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Zou dit het begin kunnen zijn, of kan ik hier nog weken mee rondlopen. Wie weet dit. Groetjes Vera
Hallo, Ik weet nog dat ik mijn slijmprop verloor en diezelfde nacht begonnen de weeen. Voor de zekerheid zal ik de vk even bellen. Succes. Liefs Deborah
toen ik zwanger was van de eerste heb ik niet gemerkt dat ik een slijmprop verloor. Wat de vk wel vertelde is als je hem verliest hoeft dit niet te betekenen dat je weeen kunnen beginnen. Het kan nog wel enkele dagen duren.
ik hoop voor je dat het morgen mag beginnen! Want dan mag je thuis bevallen! vandaagt nog niet! Dus nog even wachten! Veel suc6 alvast!
Dank jullie wel allemaal. Ik ben echt benieuwd. Het is niet dat ik echt pijn heb, meer een vervelend gevoel. We zullen zien hoe het loopt, ik hou jullie in iedergeval op de hoogte. Groetjes Vera
haha.. nou aan die regeltjes zijn er maar weinig die zich echt houden. Ik heb ook meteen gebeld toen ik mijn prop verloor, ik was toen 35 wkn.
ik zou haar toch maar even bellen meis ...je bent in je 36e week ...toen ik slijmprop verloor is diezelfde dag mijn zoon geboren
ik heb niet gemerkt dat ik de slijmprop verlorenben maar volgens mij kan het gerust nog een paar weken duren en "groeit" de prop weer een beetje aan het zegt niets over de tijdstip van bevallen geloof ik
Dat is waar, maar icm met die krampen is het toch wel erg spannend.. Bij mij is ie inderdaad weer teruggekomen.. ik beviel met bijna 39 wkn.
Zo is het bij mijn `1e ook begonnen. Eerst de slijmprop verloren en een kwartier later de 1e wee. Die eerste weeen deden bij mij toen nog geen pijn hoor. Ik twijfelde net als jij of het begonnen was. 15 uur later had ik mijn zoontje in mijn armen. Veel succes!
Dank jullie wel. ik wacht af tot morgen ochtend, is er dan nog niks veranderd, dan zullen het wel voorweeen zijn. Anders bel ik de verloskundige even. Ik vind het inderdaad erg spannend allemaal. Groetjes Vera
hoi vera, hoe is het? ben je nu aan het bevallen? . het hoeft niet hoor als je je slijmprop verliest dat je dan ook gaat bevallen, ik heb met 34 wkn mijn slijmprop verloren maar zoals hierboven al werd aangegeven word deze gewoon weer aangemaakt. ik ben dan wel met 36wk2dg bevallen en begon wel met lichte menstruatieachtige pijn! dus wie weet gr saskia