Ik vind die zogenaamde vriend een slapjanus, wat zielig om een mail te sturen. En ik vind je vriend ook een slapjanus als ik eerlijk ben. Wat een zielig gedoe...
Zijn hobby 'hier op de bank hangen tot midden nacht' is voorbij misschien ook daarom niet happy voor E.. Einde inloopspreekuur hier en gratis bier...
Dat vind ik nou ook! Hij woont hier 5 deuren verderop! kom dan even langs en zeg het gewoon tegen mij ipv een mail of bericht. Vind het ook ontzettend triest allemaal.
Dat denk ik ook.. Daarom zeg ik dat E. in zijn slachtoffer rol dingen heeft gezegd die zijn sporen hebben achtergelaten en waar hij nu dus keihard tegen aan loopt. Heb ik ook tegen hem gezegd. En hij zegt niet dat hij negatief is geweest over mij maar dat hij wel merkt dat het zn sporen nalaat.
Joh ik zou ff aanbellen en vragen of zijn ballen wel zijn ingedaald... Wat een loser zeg om zo te doen terwijl jullie het achter jullie hebben gelaten. Vergeten zul je het nooit.... Denk idd dat hij het niet zo leuk vind dat ie geen gratis bier meer kan komen zuipen en op de bank kan blijven hangen tot in de late uurtjes.
Dus je weet niet wát je vriend over jou heeft gezegd? Dat zou ik dan ook wel willen weten als ik jou was..
ik ben het eens met vlinderbloem, je weet natuurlijk niet wat E tegen maat heeft verteld, en nu lijk jij de boeman, ik denk dat E eens even een openhartig en eerlijk gesprek moet hebben met jou en maat erbij, dat toen verleden tijd is en nu het heden belangrijk is, ik denk dat E niet helemaal eerlijk is geweest, en maat nu met een verkeerd oordeel naar jou kijkt het probleem ligt in deze dus niet bij jou en ook niet zozeer bij maat maar meer bij E
Nee geen idee eigenlijk... Ja maat heeft het over dat E. het zo moeilijk had toen.. Tja terwijl hij eigenlijk zelf voor die situatie koos. Dus ik vraag me idd af wat er gezegd is waardoor hij moeite heeft met mij?!
Nou dames.. Na alle reacties ben ik tot de conclusie gekomen dat ik vanavond als manlief thuis komt ga voorstellen om met zn 3en een gesprek aan te gaan... Ik wil idd erg graag weten waarom het voor maat zo moeilijk is om dit te accepteren en wat E. gezegd heeft destijds. Waarschijnlijk zal hij niet alles zeggen maar het zal een hoop opheldering geven denk ik.
dat denk ik ook succes ermee in elk geval, en als maat dan nog zoiets heb van jou moet ik niet, dan zou die mooi de boot inkunnen
Ik vind dat je maar eens een hartig woordje met je vriend moet spreken ipv die maat! Jou vriend heeft jou zwart lopen maken bij zijn vriend en gedaan alsof hij o zo zielig was... Dus jij bent de boeman in zijn ogen.. Omdat je vriend het zo verteld heeft Hij kent de waarheid dus niet en dan is het niet heel gek dat ie vreemd over je denkt
Hoe close zijn jullie met de vriendin van de maat? Kan je haar er ook niet bij betrekken? Dikke kans namelijk dat zij van niks weet en dat als zij lucht krijgt van de 'maat maakt zich druk om andermans relatie' zij het hele probleem voor jullie kan oplossen. Ik zou namelijk wel pissig worden op mijn man als hij zo raar doet tegen de vriendin/vrouw van zijn beste vriend. (poe, ingewikkeld allemaal, kunnen we niet iedereen een nepnaam geven? ik raak af en toe het spoor kwijt)
Ik zou zeggen dat je vriend aan zet is. Waarom maakt hij geen statement over de situatie naar zijn vriend? Jullie zijn samen en daar heeft iedereen het mee te doen. Verder begrijp ik niet waarom jij deel moet uitmaken van zijn vriendengroepje. Gewoon normaal met elkaar omgaan en inderdaad gedag zeggen als je elkaar tegenkomt. Een praatje over koetjes en kalfjes als hij langskomt, en meer niet. Zie het ook als zijn tekortkoming dat hij hier zo mee zit, niet de jouwe. Kortom: haal je schouders op en laat die 'vriend' van je vriend lekker zeiken in z'n eigen tijd.
Wat zou jij zelf tegen jouw vriendinnen vertellen als het uit is / slecht gaat met je relatie? Ik vind het helemaal niet raar dat ie negatieve dingen over jou heeft gezegd, en ik vind ook niet dat jij nu moet weten wat hij precies allemaal gezegd heeft. Zoiets gaat in vertrouwen. Ik vertel soms ook weleens iets tegen mijn beste vriendin over mijn man wat hij echt niet hoeft te horen hoor
Ik zou mij er niet druk om maken, als een vriend van mij man me niet moet is dat die vriend zijn probleem ik hoef geen vrienden met mijn man zijn vrienden te zijn. En zou me al helemaal niet druk maken over oude koeien...dat andere dat wel doen is hun eigen probleem, sommige mensen blijven gewoon te lang in het verleden hangen.
Wat een vervelende situatie zeg. Zou het ook niet kunnen zijn dat die maat een beetje jaloers op jou is? Jullie waren tijdelijk uit elkaar en die maat heeft je vriend opgevangen en nu gaat alles weer goed tussen jou en je vriend. Misschien voelt hij zich niet gewaardeerd door je vriend of gebruikt en reageert hij dat af op jou? Met zijn drieën een gesprek lijkt mij een hele goede optie. Hopelijk lost het wat op. Mijn vriend heeft ook een beste vriend. Ze zijn echt twee handen op een buik. Ze zijn alle twee jarenlang vrijgezel geweest en deden veel samen. Die vriend is nog steeds vrijgezel trouwens. Toen kwam ik er ineens een paar jaar geleden bij. Dat was toch wel even wennen. Hij moest zijn beste vriend ineens gaan delen met mij. Daardoor is hij mij niet aardig gaan vinden. Hij moest ook wennen toen wij ouders werden omdat mijn vriend nog minder tijd voor hem heeft. Dat werd mij allemaal kwalijk genomen. Wij zijn toen met zijn drieën in gesprek gegaan en dat heeft echt geholpen.