Hmm ik kan me wel voorstellen dat ik er problemen mee zou hebben als een van mijn vriendinnen mijn man niet zou moeten, of andersom. Niet als je daarvan in het dagelijks leven niet veel merkt, maar als er hele mails gestuurd worden dan wordt het wel problematisch en denk ik dat er wel even gebabbeld zou moeten worden.
Het gaat over een app waarin die vriend aangeeft moeite met haar te hebben door wat er in het verleden is gebeurd. HIJ heeft daar moeite mee, dus is het zijn probleem en moet hij daar zelf maar mee om leren gaan. Ik denk dat je hiervan een groter probleem maakt door een gesprek met diegen daarover te gaan hebben. Daarnaast waarom zou ts dat moeten doen? Waar is haar man/vriend? Die kan zijn vriend toch ook wel vertellen hoe en wat?
Nou als hij als man zijnde niks met die zw schap te maken wil hebben en ts zowat bijna dwingt tot een abortus.. Zie ik niet wat voor slechts zij heeft gedaan wat hij tegen zn vriend moet zeggen En daarbij zou ik heus jiet mn vriend helemaal afschilderen als 1 of andere lamlul hoor...
Ben ik weer. Nou manlief is inmiddels thuis en weer weg hihi.. nog even borrelen op zn werk... Maar ik heb het hier kort met hem over gehad. heb hem verteld dat ik best wel met de situatie zit en dat ik graag met beide wil praten maar eerst wilde ik van hem horen of hij destijds negatief is geweest over mij waardoor maat zo doet. Hij blijft zeggen dat hij niet negatief is geweest. Weet niet of ik hem moet geloven maar het liefst doe ik dat wel natuurlijk. Maar eerlijk gezegd wil ik niet zozeer weten wat E. over mij gezegd heeft maar meer waarom maat moeite heeft met mij en hoe hij het idd liever had gezien.. Nou mijn vriendinnetje raad me zoals jullie aan om te praten met beide.. Mijn zus raad het me enerzijds af, omdat ze bang is dat ik dingen te horen krijg misschien die mij gaan kwetsen en waar ik mee ga zitten en dat het ervoor kan gaan zorgen dat mijn relatie met E eronder gaat lijden
Dit heb ik echter vanochtend tegen de ouders van E. gezegd. Maar , praten zie ik ook in dat het echt noodzakelijk is omdat het om een beste vriend gaat, en ik vaker met hem te dealen zal hebben..
@damiana: mja ik zou niet perse altijd positief zijn alsin net hardgillend bij m'n in mijn ogen ongewenst zwangere vrouw was weg gelopen. Maar zat later te denken.. Die vriend heeft gemaild aan jouw vriend... Dus dan zou je denken dat hij toch ook positief stat tegenover dingen eens uitpraten. En jouw vriend zegt dan.. Doe maar niet. Ineens was ik heel nieuwsgierig naar de inhoud van die mail zegmaar
De inhoud van de mail weet ik niet wel weet ik dat hij gemail heeft en ik die mail moest lezen volgens hem. Maar E vond dit echter niet verstandig omdat het volgens de situatie erger zou maken.
Dan denk ik dat E ook niet met maat en jou samen wil praten, aangezien hier waarschijnlijk hetzelfde besproken gaat worden als wat er in de mail staat. Zoals ik het lees denk ik dat E niet eerlijk is geweest tegen zijn maat en nu alles weer goed is tussen jullie niet wil dat die gesprekken naar buiten komen. Als ik jou was zou ik zeker aandingen op een gesprek... of je er niets meer van aantrekken! Ik had dit allemaal allang helder gehad denk ik, ik kan er echt niet tegen als mensen hun mening basseren op 1 verhaal (hoewel dit wel logisch is hoor dat mensen dit doen) en mij daardoor als boeman zouden zien.