Ik heb over 2 dagen al 2 weken bruine afscheiding maar het zit niet door naar ongesteldheid.. normaal heb ik het 1 week voor m'n nod en 1 week na eisprong.. ik word er echt helemaal gek van.. gelukkig mag ik over 3 weken naar de ferriliteitsarts.. Iemand dit ook gehad?
Ik heb ook vaak bruin bloedverlies ook een week voor mijn ongi en vaak ook 1 week na mijn eisprong.. ongeveer.. Maar ik zou ook niet weten wat het nu zou kunnen zijn.. je kan voor de zekerheid een test doen kan nooit kwaad.. En ik mag ook over 2 weken naar gynaecoloog om te kijken hoe of wat het bij mij is.. duurd alleen 1.5 jaar en nog niks.. helaas partner ook niet te best zaad.. En denk dat het bij mij ook niet helemaal super is..
Ik heb hetzelfde. Ben inmiddels in ronde 13 en de periode met bruine afscheiding wordt steeds langer. Nu inderdaad tot bijna een week na de menstruatie en dan begint het opnieuw rond 6 a 7 dagen na de eisprong. Was vorige week bij de fertiliteitsarts en ze zei dat het geen kwaad kan. Bij mij was verder alles ok, dus ze dacht niet dat het baarmoederslijmvlies te vroeg afbreekt ofzo. Ondanks haar antwoord ben ik er toch heel onzeker over. Het is ook iedere maand weer zo'n teleurstelling.
Bij mij begint het bruinverlies altijd een paar dagen nadat mijn menstruatie is afgelopen en dit houdt dan aan tot net na de eisprong. Dan weer schoon tot de menstruatie en dit iedere maand al vanaf dat ik gestopt ben met de pil in december 2015. Super irritant want ik heb heb dus precies in mijn vruchtbare periode grrr...