Valse hoop!?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Emylai, Oct 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emylai

Emylai Nieuw lid

May 12, 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag ladies,

In april van dit jaar hebben mijn vriend en ik besloten om voor een kindje te gaan. In mei ben ik nog 1x ongesteld geweest en daarna hield het op. Inmiddels 5 maanden niet meer ongesteld geweest wat natuurlijk ontzettend frustrerend is.

2 weken geleden kreeg ik steken in mijn rechter eierstok (althans ik vermoed dat dat het was). Ik dacht dat mijn menstruatie eindelijk weer op gang zou komen. Een week daarna kreeg ik onderbuikpijn een soort spierpijn/trekkend gevoel. Dus nu wist ik het zeker ik word weer ongesteld. Ik ben afgelopen week super chagrijnig geweest en had het idee dat de hormonen mijn hele lijf doorschieten, maar tot op heden geen enkele teken van een menstruatie. Toen dacht ik ook gezien ik misselijk ben met vlagen wie weet ben ik toch zwanger. Ook een negatieve test.

Over twee weken heb ik een afspraak bij de gyn. Er is namelijk ook een kleine cyste van 2cm gezien in mijn rechter stok. Nou zou ik zo graag willen weten of dit soort klachten in combinatie met het uitblijven van mijn menstruatie iemand bekend voor komt.

Please ik ben ten einde raad en ik krijg constant valse hoop:(

Alvast bedankt!

2. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

Mar 23, 2015
    1,534
    142
    63
    Wat voor anticonceptie heb je hiervoor gebruikt?

3. Emylai

Emylai Nieuw lid

May 12, 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ongeveer 8 jaar de Nuvaring

Share This Page