Zoals de titel al zegt: mijn neefje wordt volgende week alweer 14 jaar en ik ben totaal inspiratieloos als het over zijn cadeautje gaat. Hij heeft verder ook geen wensen dus ik weet echt niet waar ik hem blij mee kan maken. Hier iemand met ideeën?
mijn dochter kent veel jongens van die leeftijd, de meeste zijn gek op gamen dus ik zou denken kadobon van bv Mediamarkt of Gamemania.
Heeft hij geen hobbies? Niet elke jongen van 14 houdt van gamen. Sommige houden van skaten, de ander tekent graag, misschien houdt hij wel van lezen. Als je nou achter zijn hobbies en interesses komt wordt het al makkelijker. Kun je daar op baseren wat je haalt. Een CD of boek ofzo.
Je kunt altijd nog gewoon geld geven, misschien saai maar dan kan hij wel graag kopen wat hij wilt en misschien spaart hij wel ergens voor?
Gewoon een envelopje met geld, of inderdaad een bon van een gamewinkel of mediamarkt enzo. Alsjeblieft geen cd of bon daarvoor, dat is zooo achterhaald P).
Thanks meiden! Hij heeft wel hobbies, hij houdt van gamen en hij leest ook veel. Vorig jaar had ik hem al een boekenbon gegeven... Om daar nu dan weer mee aan te komen, ik weet het niet. Hij spaart nergens voor, hij krijgt binnenkort wel een nieuwe kamer, misschien iets leuks daarvoor? Maar dan weet ik weer niet wat. Hij heeft trouwens een hekel aan knutselen.
Ja dat had ik ook op die leeftijd Daar zijn ze dan toch allang uit??? Ik zou ook gewoon geld geven of zo'n grote mok met zijn foto erop gevuld met snoepjes. Dat slaat ook helemaal nergens op, maar is toch een persoonlijk cadeau en vrij origineel. Of een muismat met z'n foto erop Maar ik geef meestal geld want ik haal volgens mij regelmatig shit-cadeaus. Dat heb ik nu al van een aantal mensen gehoord terwijl ik voor mijn gevoel écht mijn best heb gedaan om een leuk cadeau te geven, dat ik er nu lekker niks meer aan doe
Ik heb een koptelefoon voor zoon gekocht die is morgen jarig ook 14 jaar vond hij een leuk cadeau. En ik geef nog wat geld. Sparen voor een laptop.
Koop een computerspel. Oblivion bijv kost nu maar 7,=. Als je duurder wil is bijv Civilization heel leuk.
Mee naar 't stad slepen - desnoods samen met een vriend - en hem loslaten in een game-winkel (waarbij hij een budget krijgt)? Of in een leuk interieurzaakje? Achteraf passeer je nog effe bij de grote gele M of ga je samen iets drinken. Ik geef graag bons voor mensen die ik nauwelijks ken. Voor mijn neefje geef ik veel liever een gewoon cadeau.
game tijdschrift? Omdat hij ook graag leest, zal hij dat misschien nog wel boeiend vinden... En als hij ook van voetbal houd, eventueel een voetbaltijdschrift..
Ik zou hem dan inderdaad een bon geven zodat ie een spelletje kan kopen of aan zn moeder vragen wat voor spelletje die graag wilt hebben. Zou niet zelf iets uit kiezen zit zoveel verschil in spelletjes dat je misschien de verkeerde koop haha. Bv hij speelt world of warcraft en kom je met een fifa spel haha. Succes!!