Leuk cadeau idee voor jongen van 14?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door novaa, 1 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Zoals de titel al zegt: mijn neefje wordt volgende week alweer 14 jaar en ik ben totaal inspiratieloos als het over zijn cadeautje gaat. Hij heeft verder ook geen wensen dus ik weet echt niet waar ik hem blij mee kan maken. Hier iemand met ideeën? ;)

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Cadeaukaart van Itunes ofzo?

3. Gosh

Gosh Actief lid

31 aug 2014
    313
    0
    0
    Bladcadeau? Moeilijk hoor.. denk dat hij een cadeaubon wel leuk vind. Of zo'n bioscoopbon.

4. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.741
    903
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    mijn dochter kent veel jongens van die leeftijd, de meeste zijn gek op gamen dus ik zou denken kadobon van bv Mediamarkt of Gamemania.

5. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Heeft hij geen hobbies? Niet elke jongen van 14 houdt van gamen. Sommige houden van skaten, de ander tekent graag, misschien houdt hij wel van lezen.

Als je nou achter zijn hobbies en interesses komt wordt het al makkelijker. Kun je daar op baseren wat je haalt. Een CD of boek ofzo.

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Je kunt altijd nog gewoon geld geven, misschien saai maar dan kan hij wel graag kopen wat hij wilt en misschien spaart hij wel ergens voor?

7. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Gewoon een envelopje met geld, of inderdaad een bon van een gamewinkel of mediamarkt enzo. Alsjeblieft geen cd of bon daarvoor, dat is zooo achterhaald :)P).

8. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Thanks meiden!

Hij heeft wel hobbies, hij houdt van gamen en hij leest ook veel. Vorig jaar had ik hem al een boekenbon gegeven... Om daar nu dan weer mee aan te komen, ik weet het niet.

Hij spaart nergens voor, hij krijgt binnenkort wel een nieuwe kamer, misschien iets leuks daarvoor? Maar dan weet ik weer niet wat.

Hij heeft trouwens een hekel aan knutselen.

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja dat had ik ook op die leeftijd :D
    Daar zijn ze dan toch allang uit???

Ik zou ook gewoon geld geven of zo'n grote mok met zijn foto erop gevuld met snoepjes. Dat slaat ook helemaal nergens op, maar is toch een persoonlijk cadeau en vrij origineel. Of een muismat met z'n foto erop :p

Maar ik geef meestal geld want ik haal volgens mij regelmatig shit-cadeaus. Dat heb ik nu al van een aantal mensen gehoord terwijl ik voor mijn gevoel écht mijn best heb gedaan om een leuk cadeau te geven, dat ik er nu lekker niks meer aan doe ;)

10. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.713
    2.517
    113
    Vaak vinden ze geld en een zak snoep heel leuk.

11. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    idd of een cadeaubon van bol en lekkere grote zak m&m's:D

12. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Gamemania een spel kopen..mijn vriend word er altijd blij van en die is 23 haha

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'schoolkinderen en pubers'.

14. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Bioscoopbon dat hij met een vriend een keer naar de film kan gaan?

15. penseel

penseel Niet meer actief

Ik heb een koptelefoon voor zoon gekocht die is morgen jarig ook 14 jaar vond hij een leuk cadeau. En ik geef nog wat geld. Sparen voor een laptop.

16. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Koop een computerspel. Oblivion bijv kost nu maar € 7,=. Als je duurder wil is bijv Civilization heel leuk.

17. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Mee naar 't stad slepen - desnoods samen met een vriend - en hem loslaten in een game-winkel (waarbij hij een budget krijgt)? Of in een leuk interieurzaakje? Achteraf passeer je nog effe bij de grote gele M of ga je samen iets drinken.

Ik geef graag bons voor mensen die ik nauwelijks ken. Voor mijn neefje geef ik veel liever een gewoon cadeau.

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    game tijdschrift? Omdat hij ook graag leest, zal hij dat misschien nog wel boeiend vinden... En als hij ook van voetbal houd, eventueel een voetbaltijdschrift..

19. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Ik zou hem dan inderdaad een bon geven zodat ie een spelletje kan kopen of aan zn moeder vragen wat voor spelletje die graag wilt hebben. Zou niet zelf iets uit kiezen zit zoveel verschil in spelletjes dat je misschien de verkeerde koop haha. Bv hij speelt world of warcraft en kom je met een fifa spel haha.

Succes!!

Deel Deze Pagina