Nou, zoals de titel al doet vermoeden is het hier bal! Ik weet nu niet nu wat waar door komt, maar het is écht héééél vermoeiend. 'Gelukkig' wil ze ook niet zonder mij slapen , dus ik maak dezelfde slaapuren als zij, maar jeetje zeg...als ik een stap opzij zet, hangt ze al aan mij benen. Als ik haar niet oppak, dan gaat ze heel zielig huilen..zo erg als nu hebben we nog niet meegemaakt. Ze krijgt het wel écht voor haar kiezen hoor, lichte keelontsteking, ze hoest de longen uit dat kleine lijffie, licht ontstoken oogjes, kiesje dus wat doorkomt en dan midden in die sprong(als dat écht bestaat) . Moest het ff kwijt, het duurt hier nu 5 dagen en ik ben dus aan huis gekluisterd, ..ik zal vast niet de enige zijn met een ziek kindje op het moment. Wat is het toch zielig hé, als die kleintjes zo ziek zijn.
Voor zover het mogelijk is krijg je hier van mij een mentaal schouderklopje. Phoe. Knap hoe je het volhoud meid. Sucses en beterschap. groetjes Janna
SUPER HERKENBAAR! Hier precies hetzelfde, denk idd dat het met de leeftijd te maken heeft, mijn dochtertje huilt ook als ik even "weg"ben moet continu plassen met de deur open hahaha. ook heeft ze driftbuien, sinds gisteren zet ik haar bij vervelend"stout"gedrag op een stoeltje in de gang, dan is het drammen zo over. ik weet het anders ook niet. Eer gisteren was ze om 4:00 wakker en wilde niet meer in haar eigen bed slapen. Toen ging het 1 nacht goed en afgelopen nacht was ze weer even wakker, ben er maar 1x naartoe geweest omdat ik weet dat ze anders alleen maar bozer wordt dat ze er niet uit mag. Maar het was zo over! Overdag slaapt ze wel goed. Ik wens jou ook heel veel succes want weet dat het pittig is,,,
Hoi Nicole Nou, het slapen gaat hier ook goed, mits ze bij mij mag slapen. In haar eigen bed is absoluut een no-go! Dus ze slaapt alweer 5 nachten bij ons in bed, maargoed, ze is ook nog steeds ziek en zwaar verkouden, dus tja...we doen daar dan ook niet moeilijk over. Als ze weer is opgeknapt gaan we wel weer beginnen met in haar eigen bed slapen.(dat zal wel weer een crime worden, maar ok, dat zien we dan wel weer) Het is wat allemaal..driftbuien heeft ze gelukkig (nog)niet. (keep my fingers crossed) Nou, sterkte ook met je meissie,we slaan ons er wel doorheen Byebye, groetjes Mirjam
Ons meisje is nu 1j en 7 mnd en het is inderdaad heel herkenbaar. Hier heeft ze sowieso flink last (gehad) van het doorkomen van kiesjes. Koorts erbij, diarree, pijn. Dit had ze bij de gewone tandjes niet. En als ze dan weer geen last heeft van de kiesjes dan krijgt ze griep. En als ze geen griep heeft, dan kan ze gewoon even lastig in slaap komen, hehe... Afgelopen nacht was ook heeeeel leuk! Ze heeft liggen spoken tot ongeveer 01.30u! Waarschijnlijk komt er weer een kiesje door. Dus uiteindelijk paracetemol gegeven, dentinox en toen was het goed, ze was natuurlijk ook super moe. Gelukkig kwam ons mannetje 'pas' om 05.30u voor de fles. Nou, het was dus een korte nacht, hehe.....
Hoe staat het met eten bij jullie? Hier is dat een paar hapjes van alles en dan met geen mogelijkheid meer! Het zou wel fijn zijn als ze dat ook weer een beetje normaal ging doen. Drinken doet ze gelukkig wel heel goed, maar toch..ons ritme is ver te zoeken...haha..eigenlijk is dat er niet. Het is hier nu zo dat als ik denk dat ze iets wil eten dan geef ik het, blij als ze iets naar binnen werkt. Dus ik hoop dat ze na het weekend wel weer helemaal de oude is, dan kunnen we weer normaal optijd naar bed en normaal eten enz... Echt hoor, als we zulke dagen(weken) hebben, dan ben ik zo blij dat we er maar eentje hebben .
Ik herken alles wat hierboven als voorbeeld wordt gegeven. Mijn dochter gedraagt zich de laatste 2 dagen anders. Ze wordt wakker in de nachten, gilt en huilt als ik bij haar wegga. Driftig als ze haar zin niet krijgt, protesteert tijdens eten. Nu ik lees dat andere ouders ook een dergelijke situatie meemaken, zal het wel gaan om een gezond mijlpaal wat elke 1.5 jarige meemaakt.
Hoi allemaal Toch even vermelden nog dat die kleine van ons gewoon een oorontsteking heeft aan beide kanten en de longetjes pruttelen heel erg. Ik was al bij de huisartsenpost geweest van de week, maar vertrouwde het gisternavond ineens helemaal niet meer. Toch weer die intuitie..ik mocht niet bij onze huisartsenpost terecht en ben naar het ziekenhuis gereden. Pffff, nouja om een lang verhaal niet nog langer te maken..oorontsteking en heel erg hoesten(zo erg dat een hoestaanval zo'n 20 minuten duurde). Ik hoop dat de antibiotica snel aanslaat. Zo zie je maar, je wil ook niet een overdreven bezorgde moeder zijn, maar soms moet je toch gewoon je gevoel volgen. Sterkte allemaal met die kleine dondersteentjes.
Hier hetzelfde verhaal. Al een paar weken moeilijk slapen. Sinds vorige week hangerig, maar niet echt ziek. Nu kreeg ze een ontstoken oog en werd haar wang dik. Toch naar de huisartsenpost want vertrouwde het niet. Blijkt ze een fiks middenoorontsteking te hebben. Ze had geen koorts en pakte niet naar haar oortje, maar hier bleek dus wel de kwaal te zitten. Hoop dat de kuur snel aan slaat. Hopelijk gaat het met Bobbie ook alweer wat beter?
Hoi Luna Hier nu twee dagen aan de antibiotica en ik moet zeggen dat ik het idee heb dat ze heel erg opknapt. het duurt altijd minstens 24 uur voordat die gaat werken. Zal écht blij zijn als ze weer de oude is. Jij ook sterkte met je kleintje..ik hoop voor jullie dat ze ook snel opknapt. Meestal wel met een kuurtje.. Sterkte! Liefs Mirjam