Zoontjelief kan sinds kort kruipen. Super leuk! Ondanks dat hij zich niet zo goed vermaken kan, is zijn wereldje nu iets groter geworden en is hij iets minder ongeduldig. Maar nu kruipt hij s'nachts ineens ook zijn bedje door en is dan not amused. Hij is 3 tot 6 x per nacht wakker en begint dan keihard te huilen omdat hij op zijn buik omgekeerd in zijn bedje ligt en dit blijkbaar niet wil. Wanneer ik hem terug leg op zijn rug met kroeltje en speentje slaapt hij gelijk weer verder. (Hij ligt in een winterslaapzak zonder mouwen en romper met lange mouwen onder een dun dekentje) Echter begint het mij behoorlijk op te breken nu hij ineens ook elke morgen rond 05.15 uur klaar wakker is. (voorheen 07.00 uur) Ik ga met alle liefde elke keer na hem toe, maar vroeg me af of iemand dit herkent en de gouden tip heeft?? Eerder mocht hij zo vroeg wel eens bij mij in bed, maar hij is hier van de week uit gevallen toen ik lag te dommelen , dus besloten dat hij niet meer bij ons mag liggen) het is dus echt 05.15 uit bed elke morgen :x (spongetje is hij als goed is al 2 weken uit, eerste tandje is net door)