Goedemorgen dames, Wie kan mij helpen? Ik heb al vaker over clomid gehoord... Maar wat is dit nu precies en wat doet het met je? Is er iemand die hier ervaring mee heeft en die door het slikken? van clomid zwanger is geworden? Groetjes Snoezepoes
hoi meid ik heb clomid gebruikt het is een middel om je eisprong op te wekken word gebruikt door meiden die geen eigen ei aanmaken
Hoi Caruli, OK en kan je dat kopen bij de drogist of moet dat echt via de huisarts? Krijg je daar dan ook een regelmatige cyclus van? En zijn er bijwerkingen? Of had jij er last van? Hoe snel was je daarna zwanger? sorry hoor voor al die vragen...hahaha ben gewoon benieuwd! Want ik ben erg onregelmatig de laatste tijd..... Dikke kus
Misschien is het verstandig om even langs de huisarts te gaan als je cyclus onregelmatig blijft. Clomid is alleen op recept te krijgen. Ik krijg het omdat ik pco heb en dus geen eisprong uit mezelf.
je kan er idd een regelmatige cyclus van krijgen ik had wel bijwerkingen ervan stemmingswisselingen, gewicht toename, je moet het op recept halen van de huisarts of gyn ik ben er niet zwanger door geraakt maar er zijn genoeg meiden die het wel zijn geworden stel je vragen gerust hoor heel veel succes!