Hoi JennyS, Ik heb wel heel lang gehoopt dat het goed zal komen maar dat is veranderd sinds mijn kleine man geboren is. Toen is het mij echt duidelijk geworden hoe belangrijk je ouders voor je zijn maar vooral als je voor het eerst mama bent, hoe belangrijk dan je moeder is. Ze heeft Ryan misschien 4x gezien, en er zit nog een heel lang verhaal achter hoor. Ik probeer dus nu niet meer te hopen maar te accepteren dat het zo is en het een plaatsje te geven. Het positieve eraan is dat ik geleerd heb dat het belangrijk is er altijd voor je kinderen te zijn en dat ik het heel anders ga doen. En ik vind heerlijk om zulke mooie verhalen te lezen, dus wie weet ben ik toch al ver met het accepteren. Groetjes, Karin
Wat een mooi stukje! Mijn vader heeft ook een maandje terug heel stoer opgepast, mijn moeder moest werken en toen zei mijn vader heel stoer dat hij het 28 jaar geleden toch ook had gedaan . Toen kreeg ze 2 poepluiers, gelukkig redelijk stevige poep sinds de bijvoeding , de eerste luier had hij achterstevoren omgedaan (heeft hij zelf toegegeven) en de tweede een beetje laag, toen ik hem de dag erna nog sprak zei hij ook van: die luier zat misschien niet zo heel goed... Maar ze hebben zich prima vermaakt die dag en daar gaat het toch om .
ik heb zitten gieren om die poep, zag t helemaal voor me ! geweldig, lars heeft 2 van zulke opa's, heeeerlijk
Oooooooooooooooooooooooooooooooh dat is gewoon too cute! Een blik in het hoofd van een opa... zo denken ze dus hihihihi.. Super hoor.
O wat een lief stukje Vooral die opmerkingen 'dag leif kind'. Zeggen mijn ouders ook altijd, zo herkenbaar Groetjes v Treintrje
Wat superlief zeg! Ook hier de tranen in mijn ogen bij het laatste zinnetje. Danique heeft ook zo'n lieve opa en oma. En ik ben daar super blij mee!
en nu zit mijn vader regelmatig op zwangerschapspagina te kijken. Hij vind het echt erg om te lezen dat niet alle kindertjes lieve grootouders hebben. Hij ging er eigenlijk een beetje vanuit dat alle opa's stapel zijn op hun kleinkind. En superlief alle reacties ! ben zelf ook zo trots op hem en als Roos dalijk wat ouder is dat ze samen leuke dingen gaan doen. (hij gaat ook altijd eendjes voeren, ze is nu 4 maanden hihi)
wauw wat super zeg ! echt super mooi omschreven om trots op te zijn en die lieve woordjes aan het einde werd er helemaal emo van! hier ook echt super en lieve trotse opa,s en oma,s!
Roos gaat vandaag voor de allereerste keer uit logeren en dat is natuurlijk bij haar lieve opa en oma, vind het wel een gek idee maar ik weet zeker dat opa, oma en Roos het hartstikke leuk vinden
wat een lieve opa (en natuurlijk ook oma) heeft Roos! Hier kan ik alleen maar van dromen.......... Tim heeft 1 opa en oma (ouders van mijn vriend) en die weten niet hoe ze met een kind om moeten gaan (en ja ze hebben er zelf 3 gekregen!) Ze willen hem de hele tijd op schoot (tja laat een dreumes van bijna 1 maar eens stil zitten....) Zijn andere opa en oma (mijn ouders) zijn er helaas niet meer opa is al 18 jaar geleden overleden en oma dit jaar februari, Tim was toen nog geen 2 maanden oud.......soms is het leven zo oneerlijk! (maar dat wil niet zeggen dat ik het Roos en alle andere kindjes met zulke lieve opa's en oma's niet gun hoor!)