Overdag 1 tuk, 's avonds pas om 22.00 uur in slaap?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door loco1, 27 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo dames

Wie heeft ook een kindje wat overdag écht nog een slaapje nodig heeft, maar daardoor 's avonds maar niet wil slapen.
    Ik ben er zo moe van! Die kleine van ons is al geen slaper, nooit geweest! (we hebben alles gedaan hoor, van inbakeren tot osteopaat)
    Ze is nu ruim 14 maanden, maar vandaag heb ik haar maar een keer opgehouden, want gisternavond sliep ze pas om 23.oo uur :confused: NU ligt ze vanaf 19.00 uur te tukken..dat is iets wat al heel lang niet meer is voor gekomen.
    Iedereen zegt: Maarja, ze moet toch nog slapen overdag en 's avonds weer om 19.00 uur naar bed...maarja, als ze dat nou niet doet?!
    MIsschien heb ik gewoon een kind wat niet zo heel veel slaap nodig heeft en is er geen enkele andere reden.
    Ik krijg haar met geen mogelijkheid in haar bed...Ik hou me aan regelmaat, ritueel is elke avond hetzelfde...ik weet het niet meer,in weze doe ik niets verkeerd, maar toch is dat slapen een issue!
    Ze is zelden chagerijnig..wie maakt ook zoiets mee en hoe gaan jullie ermee om?
    Het lijkt nu overigens iets heftiger te zijn de laatste week, misschien de befaamde 15 maanden sprong ook? BMR -prik gehad van de week..maarja, ik word een beetje kriegelig om elke keer weer iets te bedenken en het nooit zeker te weten wat het dan zou kunnen zijn...pfff
    Ik heb zo weinig tijd voor mezelf hierdoor en dat gaat me een beetje opbreken

2. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    mijn dochter is ook een moielijke slaper hoor, altijd al geweest. ik geef je groot gelijk. als dit zo werkt voor jullie en ze houd het een hele dag vol zou ik het ok zeker zo doen. wie zegt dat ze moet slapen, slaap kan je neit afdwingen helaas

3. Dushi

Dushi Niet meer actief

Vera is 15 maanden en het slapen is nu een ramp. Zo vaak wakker 's nachts en inderdaad soms laat pas willen slapen.
    De opvang werkt ook niet mee, daar laten ze haar tot 17:00 uur slapen, terwijl een uurtje tussen de middag meer dan genoeg is. Ook heeft ze veel honger en jammert om alles.....

Zo'n befaamde sprong waarschijnlijk, maar de wallen hangen onder mijn ogen.

:rolleyes: weer een keer lekker doorslapen zal me gek van blijdschap maken...

Geen tip verder. We zullen er doorheen moeten :p

Sterkte.

Deel Deze Pagina